Sunday, July 22, 2012

Tippsport toidulisandite, liha ja soolata?

Viitan ühele põnevale intervjuule ultramaratonijooksja Grant Campbelliga.

Ma ei ole taime-, rääkimata toortoitlane, kuigi see teema iseenesest on põnev ja intrigeeriv. Siiski olen ma korduvalt vaielnud sel teemal, et treenija ei pea tarbima vitamiine-toidulisandeid ega imema jooksul geele, et pakatada energiast ja olla terve.

Kes suudab vastu võtta järgnevat informatsiooni ja siin teemas vastu vaielda või kaasa rääkida, siis: http://paikesetoit.blogspot.com/2012/07/maratonijooksja-grant-campbell-intervjuu.html

PS! Täna on minu elu esimene triatlon. Sellest juba veidi hiljem.

4 comments:

  1. Palju-palju edu triatloniks! :)

    ReplyDelete
  2. Väga huvitav intervjuu, aitäh viite eest!Mind paelub see toortoidu teema, aga samas on see ikka päris karm. Isegi päris vegan olla oleks kuidagi kõhe, ilmselt pole ka piisavalt teadmisi. Liha menüüst välja jätnud ja võin õelda, et see oli üks parimaid otsuseid mul.
    Kui sa õpid aegamisi keha kuulama ja sööd seda, mida ta vajab, mitte seda, mida sinu emotsioonid ütlevad, võid kogeda imelist enesetunnet.
    Üks toortoiduteemaline blogi: http://30paevatoortoidul.blogspot.com/
    Siin selle uusversioon:
    http://www.followthefruitfly.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänud lingi eest! Kas oled ka facebookis toortoitlaste grupis? Sealt ma selle intervjuu lingi saingi.
      Eks ma liha osas olen praegu üsna palju kana-kala peale liikunud ja aastad tee ju ka targemaks pikapeale :)

      Delete