Wednesday, July 17, 2013

Fotod: Indrek Seiga ujumas

Möödunud kuul käisime Indrek Sei  käe all oma ujumistehnikat timmimas ja sellest Tervis Plussile lugu vorpimas. No olgem ausad - me peatoimetaja ehk sai väikest timmimisnõu, aga mina ja kaastoimetaja Maret oleme puhta konnapoisid... kusjuures kehva tehnikaga konnapoisid!

Ometi sain ma teada, kuidas õigesti ka konna ujuda ja kuidas võiksin harjutada kroolimist. Nii palju, kui olen vette saanud, olen ka katsetanud. Kuid see vette hingamisega õige rütmi leidmine ilma pilti kaotamata, pole mul siiani käppa saanud. Tunne on, et ei saa ka.

Aga kes tahab ka tarvilikku nõu, siis haarake Tervis Plussi juulinumber.

Treener ja kuulekad õpilased. Fotod: Aivar Kullamaa.

Konnnnnnnnnn




Tervis Plussi tiim: Maret, Evelin, mina ja meie "treener" Indrek Sei.

No comments:

Post a Comment