Wednesday, May 8, 2013

Sünnimärkide kontroll ja aiatööd

Tervis Plussi mainumbris kirjutan oma esimesest käigust nahaarstile sünnimärkide kontrolliks. Ma olen teadnud juba ammu, et sünnimärke tuleb üle lasta vaadata, kuid ikka on see mõte, et ah, nagunii pole vaja ja mis ma sinna niisama ikka lähen.

Pea sunduslikus korras tuli käik ette võtta ja sellest mainumbris kirjutangi. Korrektne sünnimärkide nimetus oleks siiski neevus, sest sünnimärk on inimesele sündides kaasa antud (minu lapsel on seega ainult üks sünnimärk), kuid neevused tekivad inimesele terve elu jooksul

Iseenesest pole neevuste ülevaatus midagi aeganõudvat ja keerulist, kuid südamerahu terveks aastaks on selles osas tagatud. Kes armastavad päevitada või solaariumit - minge kindlasti! Ja kihutage mehi ka, sest melanoom kipub tihedamini esinema just meeste seas!

Mina endiselt tatistan ja köhin nagu vana parm, pea kumiseb ka, kuid aiatööd on kohutavalt pähe tunginud ja kaevan siin paar päeva juba maad. Praegu vaatangi, et üks käsi on villis ja päris valulik. Oeh, kuis oleks abi vaja. Ostsin hiiglasliku kasvuhoone ja selle püstitamine on röövinud nii olulise aja. Saaks juba oma 60 taime sinna sisse, mis hinge kinni hoides juba õue ootavad.

Lisaks oleks vaja põld ära künda ja porgandid, herned, kapsad, sibulad jne kasvama panna. Rääkimata mu maitsetaimede kastist, mis maitseroheliste seemneid ootab.

Ma ei hakka mainimagi jooksmist... paraku või õnneks ma seda hetkel ei jaksagi teha.

No comments:

Post a Comment