Saturday, October 5, 2013

Kohtume homme Paide-Türi rahvajooksul!

Homme taas Paide-Türi rahvajooksule! Juhuu! Kuigi mul on viimased 2 kuud olnud trennide osas väga kehvad ja kaootilised, siis vähemalt olen võimeline need 6,44 kilomeetrit ikkagi läbima. Väga-väga sooviks, et ikkagi parema ajaga kui mullu (35.20 vms, tempo 5.30.).

Täna tegin hommikul Rakvere vahel väikse soojenduse. 12 minti sörki, 4 JH + 4 80meetrist kiirendust (30 sekki võistlustempos), 8 minti LJ, mille sees oli kiire käik Vallimäe treppidest üles ja alla. No need lihtsalt NIII tõmbasid.

Hommik on täna nii võrratu olnud ja täielik nauding olla väljas ja liikuda. Ma muigasin korduvalt omaette, sest uduste autoakende tagant vaatasid vastu pärani silmadega padjanäod. No kes see hull laupäeva hommikul kell 8 juba mööda linna jookseb! Mina see igatahes poleks olnud, aga muul ajal mul poleks sellist võimalust täna rohkem olnud.
Naljakas ka see, et osad noortekambad pole eilsest kräust veel magamagi jõudnud ja jalutasid uimaselt vastu. Tekkis selline äge kontrast - üks naerusuine entusiast ringi tormamas ja kamp porikärbseid meelekohti kruttimas. Tänu sellele ongi maailm kirju ja põnev :)

Näeme homme!




3 comments:

  1. Eelmisest päevast purjus inimesed on üks põhjus, miks mulle laupäeva või pühapäeva hommikuti jooksmas ei meeldi käia. Mulle on ette hüpatud, ees tuigerdatud, hüütud tobedusi - ühesõnaga, kõik mis rikub ühe mõnusa hommikuse jooksu. See on see linnaelu, minu puhul siis Tartu. Ka argipäeva hommikul kohtab vähemalt ühte-kahte pidulist. Kord tegin mina kiirendusi ja 50m kaugusel lahendasid kaks mehejurakat oma "probleeme", küll tõukas üks, siis teine... õnneks asi kakluseni ei läinudki. Ja seda kell 8 hommikul. Ma ei tea, minus tekitavad sellised inimesed frustratsiooni - no miks, miks on vaja niimoodi... :) Minge parem koju, magage välja ja minge siis jooksma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle ei meeldi üldse hommikuti jooksmas käia, aga vahelduseks oli ikka väga tore. Mind ajavad need peonäod pigem muigele ja olen natuke idealistlik - äkki keegi vaatab ja mõtleb, et ta elu on niimoodi mõttetu ja peaks ka hakkama jooksmas käima :-D

      Delete