Wednesday, July 31, 2013

Fotod: sajandi armsaim pulm

Teatavasti olen viimasel aastal end fototeemasse uputanud. Ütleks, et selle aasta pärliks olid hiljuti toimunud imearmsad pulmad.
Raske on seda kõike sõnadesse panna. Kuigi veetsin jalul tunde ja tunde ja tunde, siis justkui viivuga oli kell juba kesköö ja aeg viimased kaadrid võtta.

Pulmade pildistamine on niivõrd oluline ja vastutusrikas töö. Sa ei saa selle paari elu KÕIGE tähtsamat päeva MITTE IIALGI korrata ega ühtegi hetke selles. Kõik on selles vaid viivuks - pilgud, emotsioonid, hetked, naeratused, pisarad... ja läinud.

Ainuke, mis jääb - need ongi need pildid, mälestused, videod. Pole ka ime, et kaks ööd enne pulma ma nägin unes ainult õigeid võtteid, kaadreid ja kleite. Mitu nädalat aga sukeldusin salajastel õhtutel sadadesse saitidesse ja ainult vaatasin, kuidas olla veel parem ja parem. Kui ma midagi teen, siis väga tõsiselt ja hingega.

Kuigi mul on kaks pulma juba kotis, siis see kolmas tuli juba väga põhjalik ettevõtmine. Mul oli täiesti siiralt au seda kõike oma silmaga näha. Kõik detailid, imekaunist vanast küünist pruutpaari juuksteotsteni, olid viimseni läbi mõeldud, armastusega põimitud ja hingetükke täis puistatud.

Ja mis kõige erilisem... kõik inimesed hoidsid nii kokku ja andsid oma soojusega panuse noorpaari veimevakka... Ma mõtlen sellist vaimset panust ja hingerõõmu, mis aitab vastu pidada pikki-pikki aastaid.

Palju õnne noored, M&M.

Et vähem fotopostitusi teha, siis olete oodatud ka mu koduleheküljele: www.pamela.ee.





















6 comments:

  1. Tõesti stiilne pulm. Pildistaja on ka hästi ära tabanud õiged hetked.
    Edu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. See vaid pisku sellest, mis seal kõik valitses... see tõesti stiilne ja imeline!
      Tänud!

      Delete
  2. Fotod jutustavad ise sellest muinasjutulisest terviklikust päevast! Võrratud võttenurgad, originaalne ning omapärane lähenemine! Igast fotost õhkub sõnum, et kaamera taga olija on pannud sinna oma hinge!Väga suurepärane töö!!!

    ReplyDelete
  3. Imeline lugeda sellist kommentaari! Olen liigutatud!

    ReplyDelete