Saturday, December 31, 2011

Head lõppu!

Aeg on soovida head vana ja kõik muu plaplaplaa, mida kõik igal pool korrutavad. Minu möödunud aasta tippsündmused? Hmmm. Kolm kuud öökisin pidurdamatult voodis, 3 kuud piinlesin valudes, mille kirjeldamiseks hakkaksid paljud silmi pööritama, teatud valudes olen siiani, sain kaela finantsilise katastroofi teise süü läbi, kannatasin tüütute inimeste all jne jne. See aasta oli õppetundiderohke ja võin uhkusega öelda - on päris mitu lolli asja, mida inimene võib teha, mida mina enam ei tee! Hurraa!

Uude aastasse lähen targemana, proovin hakata rohkem liikuma ja proovin lubada ka blogisse rohkem infot riputada. Varsti on 20 000 lugemisklikki täis, mille puhul võiks midagi korraldada. Kui kellelgi on ideid, siis endiselt toimib mul siin kommentaarium.

Palju tervist uueks aastaks!

PS! Fotomeenutus möödunud aasta talvest. Mina lumerohkuse üle ei kurtnud kordagi!

2 comments:

  1. Kuid kestev oksendamine, valud, finantskriis jms on nagu minu eelmisest aastast maha kirjutatud. Rõõm on rõhutada sõnal "möödunud." Algas see aastagi kohe sekeldustega, suutsime erinevate jaburate asjade kokkulangemisel 3 korda lennupiletit kallile vanaemale osta (mis me rikastest räägime, eks:D), aga küll hakkab paremini minema. Ja tegelikult tulin ikka head uut aastat soovima... Ja auväärse 20 000. külastuse puhul võiks ehk loosi või kingiks minna üks tore raamat autori pühenduse ja autogrammiga. Sõbrapäev on ju tulekul...:)

    ReplyDelete
  2. Sul oli ehk vähemalt imetamisega rohkem õnne. Ma nutsin ja karjusin 2,5 kuud välja.
    Ma olen tugeva autosugestiooniga loodetavasti sekeldusteta aasta välja mananud :-P
    Ja kusjuures väga hea idee - selle peale poleks lausa tulnudki! tänud!

    ReplyDelete