Thursday, December 22, 2011

Fotod: pühadekaunistused

Kuna terviserindel on üsna muutusteta ja pühadeaeg ka käes, siis muud pläku-pläku juttu ka. Mõned väljavõtted mu kodusest jõulumeeleolust. Kuna mulle hirmsasti jõulud meeldivad, siis tavaliselt olen alustanud kaunistamist juba oktoobris, aga seekord mõistetavatel põhjustel jõudsin alles detsembris sellega tegelema hakata.





Purgis on kuivatatud roosilehed. Kuna ma lõikelilli ei seedi, sest neid on kole suremas näha ja pärast prügikasti visata, siis olen pidanud kõik ära kuivatama ja alles jätma, et nende eluiga pikendada. Purgi ostsin alla Euro ühest kaltsukast. Sel veel mingid põnevad mustrid ja kirjad peal.



Selle küpsisekarbikese sain kingituseks ja on nüüd piparkookidega täidetud. Uued pajakindad ostsin Kaupsist, sest vana kõrvetas mul sõrmedeni läbi.




See pilt viitab sellele, kui väga meie tirts lutte armastab ja millist kasutust need oma armastuse tõttu nüüd lapse voodipeatsis leiavad. Muide - voodi seisab sama kasutuna.



Iga-aastane kingialtar. Seekord kaunistatud kuuseokstega ja antiikne küünlajalg. Üks kingitus on juba valmis ja väiksed papud jättis päkapikk kinke tuues maha. Mingi Tuhkatriinu-Päkapikk vist.


Teist aastat järjest kasutan seda toredat lauakangast ja klambrilööjaga olen rohelise lindi ümber löönud. Lipsudega nägi vaeva abikaasa. Laual on kivide ja veega täidetud kristallkausis ujuvad teeküünlad.



Otsustasin luua traditsiooni ja igal aastal ühe põneva jõuluehte osta. See on ostetud Kaubamajast. Kuljused roostetavad ägedalt. Tegelikult oleks kaunistust ulmeliselt lihtne ise järele teha. Järgmisel aastal siis!



Üks jõulusokk nurgas, teine teisel aknal ja saadetud jõulukaartidest kaunistus. Kui muidugi küünal põlema panna, siis tuleb kaarte vähe ülespoole nihutada. Tuleohtlik värk :-)) Aga tänud kaardisaatjatele!



Rimist ostetud 50 tulega valguskett, mis maksis paar eurtsi. Suvel oli selles potis murulauk. Kaardid ostsin alles nüüd ja need on 20-30ndatest. Sisaldavad ka igivanu luuletusi ja soove. Jube vahva!



Alles hiljuti oli sel laual arbuusid ja potis basiilik. Selverist ostetud umbes eurtsine 35 tulega valguskett ja potitäis kuuseoksi ja käbisid.

Ja kui enne ei kohtu, siis häid jõule!

2 comments:

  1. Vaatan esimest fotot ja tekib mõte, et see sõnaosav tüdruk on küll (sala)romantik ;)

    Voodi ja lutid-täiesti meie teema. On alles tegelased:D

    Väga kihvtid ideed kaunistamisel, täitsa minu maitse. Kui tahad "lume efekti" vaasi, siis võib läbipaistvasse vaasi panna vatiini ja vett, petab ära. Üks Eesti parimaid lilleseadjaid kasutas seda ideed meie pulmas. (Ma kaldun nii teemast kõrvale, sorry. Nüüd tuligi meelde, et olen sinu head kirjeldusoskust nautinud mõned aastad tagasi ühes teises veebikeskkonnas ja imetlenud sadu kordi seda kreeka-stiilis kleiti. Teadsin kohe, et tahan samalaadset ja sain ka:)

    ...ja kingialtaril ongi küünlad süüdatud. Jõuluuuuud:)

    ReplyDelete
  2. Nii vahva kommentaar, tänud! :-)
    Ja see voodi-lutiteema on küll tore. Enne sünnitust oli mul mingi müstiline arvamus, et kõik beebid armastavad lutti ja magavad omas voodis. Kuigi vahel väsitab ise luti mängimine ära, siis tegelikult hea, et seda kommet lapsel pole. Kole vaadata neid kaheaastaseid plastikjulla suus ja ema ohkab, et ei saa võõrutada.

    Ja tänud nipi eest! Ma see aasta tundsingi läbipaistvast vaasist puudust. Tahtsin küünlad merekividega sellisese panna, aga kodus oli vaid kristallkauss. Nippe järgmisekski aastaks!

    Kusjuures ma vaatasin su blogist kleiti ja just mõtlesin, et ma oleks ka sellist kleiti tahtnud. Niiiii ilus! Hea nali muidugi, et sa vaatasid mu kleiti samamoodi :-D Mu maitse ei ole need ülipuhvis printsessikleidid. Sellised kreeka stiilis, õhulised, kukkuvad kangad tunduvad palju maitsekamad ja ilusamad. Aga ma ka jälle täiesti teemas :o)

    ReplyDelete