Sunday, March 4, 2012

Veebruari liikumiste statistika

Veebruaris oli 6 jooksu ja 6 rühmatrenni (5 BodyJami ja 1 Zumba).
Veebruari parim 5 kilomeetri aeg oli: 38:18. 1 kilomeetril 7:26. Cooper 1,6 km.

Selle statistika arvutab Endomondo välja minu 50mindiliste jooksude seest. Ehk siis puhtalt Cooperit joostes oleks tulemus märgatavalt parem, sama ka kilomeetrise ja viiekilomeetrise jooksuga. Aga vähemalt annavad need ülevaated arengust.

Veebruaris sai põletada 4020 kilokalorit, joosta 36,47 kilomeetrit ajaga 4 h ja 43 minutit. Jaanuaris oli distants enam-vähem sama, aeg tunni võrra suurem.

Kaalun keskeltläbi 54 kilogrammi. Langus on juba mitu kuud peatunud, detsembris olin sama kaaluga. Oma aastatagusel treenimise kõrghetkel kaalusin ca 51 kg. Aga nagu mulle öeldi, siis ma olin kole kõrendik.
5,5 kuuga olen kaotanud ca 15 kilogrammi (NB! Loomulikult ei mingit dieeti ja trenni olen teinud vaevalt 2 kuud). Kaks kilo raputaks veel hea meelega maha, aga see ei ole mul üldse eesmärk kuni ma aktiivselt liigun.

Enesetunne hea, tervis korras. Loen kannatamatult päevi kella keeramiseni, mis tähendab seda, et kui lapsevalvur tuleb töölt ja ma veel kogun end ringile minekuks, siis lõpetan oma tiiru ikkagi valgel ajal. Ja siis ongi juba aprill terendamas - viimane kuu enne Maijooksu. Tunne on sees küll juba väga kevadine! Juhhhaidiiiiaidaaaa!

No comments:

Post a Comment