Friday, August 31, 2012

5 päeva toitumiskaval

Tänasega võib siis joone alla tõmmata viiendale toidukava järgimise päevale.

Kõige suurem edu ja saavutus peitub selles, et olen nüüd viis päeva olnud täiesti ilma magusata olnud. Minu jaoks on see midagi võimatut.

Oma tavapärase toitumise juures on väga raske magusaisule vastu panna. Toitumiskavaga pole aga metsikuid isusid tekkinud. Igatsus on ikka, harjumus ka, aga sellist kriipivat vajadust pole.

Suur erinevus peitub ka selles, et söön hommikuti üsna palju (nt munad ja värske salat). Ja söön enda jaoks palju ka õhtuti.

Pole just kaua siin uut menüüd katsetanud, aga ausalt öeldes on munast ja kanast juba villand küll. Ja viskab juba üle ka värsked salatid. Ehk siis ma pigem eelistan täiesti mitmekesist söömist: täna riis, homme tatar, ülehomme pasta, täna siga, homme kana, ülehomme kala, eile lasanje, ülehomme sibulapirukas jne.

Kuna mul pole vaja alla võtta, vaid magus maha kriipsutada, siis ma veel 25 päeva püüan vastu pidada ja siis otsustan, kas jätkan oma meelepäraste retseptidega, siiski endiselt magusat välja lülitades, või siis suudan kana, kala ja munaga edasi tammuda.

Aga kui visuaalne pool paraneb märgatavalt, eks võin hambad ristis edasi pürgida. Neid näidiseid siis alles mõne nädala pärast.

No comments:

Post a Comment