Saturday, August 24, 2013

Suured muutused ja kannapöörded

Nüüd on siis jõudnud ehk aeg sinnamaale, kus ma peaks avaldama, miks blogi ärasuremise äärele on jõudnud.

Ei tea, millisest otsast juttu alustada, sest kõike polegi võimalik kirja panna.

Lühidalt öeldes, mõni nädal tagasi sai vastu võetud väga-väga raske otsus. Otsustasin, et ma lahkun ajakirjast Tervis Pluss. Vähe sellest - vahetan ka ametit ja elukohta.

Ma ei oskagi õigeid sõnu valida, sest tänaseks päevaks olen virvarrist nii kurnatud ja aju on tühjaks pumbatud. Tervis Plussis oli/ on (viimane tööpäev on siiski 8. september) väga hea töötada. Ma armastan oma imetoredaid kolleege, ühiseid ettevõtmisi, inimestega kohtumist, kirjutamist, eri olukordadesse sattumist..... KUID... alati on olemas mingi "aga" ning kuna minu puhul oli tegemist ka mitmete isiklike põhjustega, siis ei hakka neid lahkama.

Juhuste ja tähtede soosingul jätkan ma oma tööd turundusspetsialistina ja seda Rakveres Aqva spaas. Ma olen korduvalt blogis Aqvat kiitnud ja nähtavasti poleks ühtegi teist spaad Eestis, kus töötamist ma oleks kaalunud.

See tähendab omakorda ka seda, et ma kolin. Kuhu täpsemalt - issand, teaks siis isegi! Ehk kui mu blogi lugejate seas on rakverelasi, kes teavad midagi vabadest korteritest, siis andke märku :) Ja üleüldse oleks tore Rakveres kohalike inimestega tutvust sobitada (vihje, jah)!

Kuna mu viimased nädalad on möödunud uut elukohta otsides, vaikselt uue töö asjadega tutvudes, kuid eelkõige praeguse töö otsi kokku tõmmates, siis olen puhas mahl juba valmis.

Ja kogu see olukord tähendab minu jaoks ka seda.... seda on nii valus kirja panna ja sellele mõeldagi, sest ma pole seda enda jaoks veel valutuks mõelnud... ühesõnaga jääb tänavune maraton minu jaoks ära.

Ma jõuan hetkel jooksurajale kord nädalas, mis on maratoni ettevalmistuseks ilmselgelt vähe. Võhma on kadunud juba ohtralt ja tase langenud ja kui mul oleks aega, siis ma nutaks selle pärast vähemalt tunnikese.

Aga nagu ka seda olen korduvalt kirjutanud, siis: inimene mõtleb, jumal juhatab.

Ma ei tea, kas mu otsus üleüldse oli hea, aga vähemalt ma saan öelda, et ma proovisin ja püüdsin. See on vast parem kui "oleks...".

Meie vana talumajake jääb alles ja saab usina valvuri. Kuid eluke hakkab enamjaolt veerema nüüdsest Lääne-Virumaal. Seda on nii veider isegi kirjutada. Ma ei usu seda siiamaani, et ma sellega hakkama sain. MINA? Maailma mugavaim kodurott, kes jumaldab hommikust õhtuni vanades dressides istumist, keset päeva aiamaal tuiamist, vaikust, rahu ja stabiilsust.

Tundub nagu mu kaksikuse ühe poole - vanamuti - valitsemisaeg sai läbi ja nüüd on linnabeibe kord. Varsti tuleb iga hommik kontoririided selga ajada ja joonlaud allaneelatult toolis istuda.

Mine tea, milleks mõni asi hea on. Aga nagu ma olen veendunud - pole olemas halbu ja valesid otsuseid. On valikud, mis õpetavad meid tulevikus olema targemad ja paremad, on valikuid, mis õpetavad meid veelgi rohkem ja annavad meile tugevuse. Iseasi, kas me neist otsustest tahame õppida ja paremaks saada. Ma siiani olen tahtnud.

Mis aga blogimisest edasi saab - pole samuti õrna aimugi. Ma tahan edasi joosta ja kirjutada... võistelda... unistada... Andku taevased mulle selleks vaid aega, jõudu ja inspiratsiooni!

Ja kõigile teistele, kes kaaluvad elumuutust - take the leap of faith! Ma võtan tähtsaid otsuseid vastu ratsionaalselt, kaalutledes ja kalkuleerides. Aga nagu mullegi öeldi - kuula südame häält. Kuigi see enamjaolt võib kõik p.... keerata, siis vahel aitab see tuua kätte paremad asjad, mida elu muutmata ei saa me kunagi kogeda.

Jah, suured otsused on hirmuäratavad, rasked, aga... nagu Heidi kirjutas: "everything will be okay in the end, if it‘s not okay, it‘s not the end."

Uute tandriteni, armsad!

18 comments:

  1. Kõik on uus septembrikuus :)
    Palju edu uuel töökohal, väljakutsed ju selleks ongi, et end proovile panna ja laiskustsoonist välja ronida :)

    Heili

    ReplyDelete
  2. Esimesi ridu lugedes hirmsasti kartsin, mis nüüd tulla võib! Aga tegelikult pole ju midagi hullu - uus töökoht, uus elukoht & UUED KOGEMUSED! Jällegi võimalus oma loovus tööle panna, kas siis uue elukoha koduks *kasvatamisel või uue töökoha kolleegidega suuri asju tehes ;) Päikest, palju edu & muidugi ÕNNE, ARMASTUST ja TEOTAHET Sinu teele!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Argliku inimesena on kõik muutused minu jaoks väga hirmsad :o)) Aga suured tänud, Egelt, kaunite soovide eest!

      Delete
  3. Sa oled üks sitke Eesti naine ja saad kenasti hakkama! Eks iga uus asi tundub alguses raske. Edu Sulle! :)

    Kirsi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi, sitke Eesti naine kõlab vahvalt :-D Tänud!

      Delete
  4. Sellised suured uudised :O... Sina kolid linna, mina kolin maale.
    Igaljuhul tean, mida Sa tunned ja mõistan iga su sõna ja lauset, eriti, mis puudutab maratoni :( Niiiii kahju

    Soovin sulle edu! Sa oled super tubli, et julgesid nii suure elumuudatuse ette võtta.
    Rakveres küll ei ole tuttavaid aga Võrumaale võid iga kell külla tulla ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma võin sulle öelda, et maale kolimist sa ei kahetse ja seal saab elu ainult paremaks minna! Aga väga suur hüpe on see sellegipoolest!
      Täname-täname! Ma käisin möödunud nädalavahetusel Võrumaal seenel - oleks siis teadnud!

      Delete
  5. Iga ühele oma :). Mulle näiteks väga, väga Rakvere meeldib ja istub. Oleks môtet ja vôimalust, läheks silma pilgutamata sinna.
    Aga selle üle on vährmalt hea meel, et suvel, suvitades, on nii tore perekond ees ooramas :)!
    Loodan, et varsti kôik korda saad! Jooksust on muidugi kahju- kellega ma end nüüd joonele panen :P?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle meeldib ka Rakvere, on alati meeldinud! Ja mul ka hea meel, et saab siis kord aastaski koos tsillima minna :P
      Aga maratoniga jah.. on, nagu on :'(

      Delete
  6. Palun ära lõpeta blogimist!

    ReplyDelete
  7. Ma olen ka "maailma mugavaim kodurott, kes jumaldab hommikust õhtuni vanades dressides istumist, keset päeva aiamaal tuiamist, vaikust, rahu ja stabiilsust", kuid tegin ka elumuutuse ja kolisin linna. Kahjuks tekitab see stressi ja tunnen iga päev, et ma pole ikka linnainimene ja see keskkond mulle ei sobi. Paraku pole võimalust linnast ära kolida, vähemalt mitte praegu.

    Loodan, et sul nii ei lähe ja suudad linnas kohaneda. Kuigi tegelikult ei peagi elama Rakveres, küll seal lähedal on ka kohti, kus saab vaikust ja rahu nautida:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meie maakodu jääb alles ja hakkame seal pidevalt viibima ning mingi aja pärast tuleme ikkagi tagasi ja maale ka jääme. Nagu ütlesin, siis pole vahet, kus vahepeal viibida, kui lõpuks jõuame ikka oma koju. Kogemusi peab väljast ka tooma :)
      Ma arvan, et ma kohanen hästi, kuid maatüdrukuks jään ikka. Aiamaad maha ei jäta :)

      Delete
  8. Minu kui rakverelase jaoks tore uudis - ehk leiame üksteise näol endale uue jooksukaaslase:)
    Rakvere Aqva on tõeliselt mõnus spaa, mida turundada on kindlasti päris mõnus.

    NB - meie imetoreda jooksuseltskonnaga saad liituda juba 9.septembril, kui hooaega alustab liikumissari "Terve Rakvere liigub". /Kui eelmise päeva elu esimene maraton ei ole just päris jalutuks võtnud, olen ise ka kindlasti kohal/

    Tere tulemast Rakverre, Pamela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juhuuu, milline vastuvõtt!!
      Kohe, kui olen sisse elanud, hakkan Rakvere tänavaid jooksusammul mõõtma :)
      Kuna ma paraku olen treeningutest elumuutuse tõttu viimasel kuul eemale jäänud, siis paraku maratoni seekord ei läbi :( Ja niiiiii tohutult kahju, et mul 9ndal keelekooli esimene loeng. Oleksin kindlasti platsis olnud. Järgmine kord siis ehk!

      Delete
  9. Mäletan seda Rakvere Ööjooksu postitust, kus kõik valesti läks. Nüüd saab see lausa sinu kodujooksuks :) Nii, et loobumisest ei saa juttugi olla. Ikka edasi ja jooksusammul Rakvere tänavaid avastama.

    Mis südame hääle kuulamist puudutab, siis.. Miskipärast olen alati neid südame järgi elajaid pisut ullikesteks ja lillelasteks pidanud. Kirjutan selle nooruse rumaluse või kogenematuse arvele, sest nüüd sain läbi korraliku õppetunni selgeks, et südame järgi elavad mitte ullikesed, vaid julged inimesed. Ja ma tahan ka olla julge, mitte lasta elul endast mööda voolata ning siis kunagi vanaduspõlves avastada, et olen elanud nii aralt ja valesti, et süda läheb pahaks.

    Võtsin ka kätte ning tegin hüppe tundmatusse. Eks ole näha, kas tiivad kannavad või kukun valusalt. Aga mõnus on lugeda, et ma ei ole ainuke, kellel pole aimugi, mida homne endast täpselt ette hakkab kujutama.

    Palju, palju edu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, ma olen alati imetlenud neid, kes järgivad südame kutset. Ma olen kogu aeg liiga arg selleks olnud. Aga noh... Kui mitte igal aastal, siis kord elus peaks mõne suure sammu ikka ette võtma :)
      Ma loodan, et sinu hüpe saab kuhjaga tasutud! Aga muidugi vaeva peab nägema ja natuke kiruma ka, enne kui kõik ülesmäge lippama hakkab :)

      Delete