Saturday, April 14, 2012

Pildistage end üles!

Olen enda pildistamisse suhtunud alati väga skeptiliselt ja kuigi on jäänud ehk vastupidine mulje, siis kaamera ees tunnen end pigem ebamugavalt.

Küll aga olen avastanud viimasel ajal suure tähtsuse enda jäädvustamises ja seda arengu jälgimise mõttes. Üks asi on numbrid, kiirus, tempo, jõud jne. Teine asi on visuaalne pool.

Kahetsen kogu aeg jäädvustamata hetki, mis on jäänud jäädvustamata laiskusest või siis lihtsalt soovist mitte pildile jääda.

Praegu oleks huvitav vaadata, kui palju on keha vahetult pärast sünnitust praegusega muutnud. Seega on mul näidata vaid 2,5 kuu tagune muutus praegusega. Kaalunumber on muutumatu. Vahepeal nägin lausa 52,9, kuid nüüd olen pikka aega 54 (pikkus 165). Kui pilti poleks, siis arvaks, et kõik trennid on ilma asjata. Aga mingi väike muutus on siiski hoomatav.

Seega pildistasin end nüüd korralikult üles ja kui on midagi suvel näidata, siis näitame. Kutsun üles kõiki trennilisi end jäädvustama. Foto räägib ise, mis areneb, mis mitte, mis rohkem hoolt vajaks ja loomulikult paitab ka silmi, et kõik siiski pole täitsa asjata ja kõik pole ainult numbrite paranemise nimel.

Ma isiklikult olen suur fänn "enne ja pärast" piltidel, kus inimese suur vaev ja higi on visuaalselt nähtav. Kui kellelgi on midagi ette näidata, siis andke märku!

No comments:

Post a Comment