Wednesday, June 19, 2013

Täna Tartus

Kuna mul on endiselt puhkus, siis taasavastan Eestimaad. Pole ammu niisama vabakavaga Tartus käinud ja täna see õnnestus.

Jahin juba 10 päeva endale sünnipäevaks midagi erilist, luksuslikku ja imeilusat, kuid siiamaani pole õnnestunud. Pool raha ongi läinud juba maasikatele ja toiduostudele. Niisiis pean varsti leppima luksusliku pulgakommiga.

Veetsin aega kahe toreda sõbrannaga, kel on sama vanad lapsed kui mul. Kui mul on väike Pöial-Liisi, siis neil suured ja imearmsad lapsed. Üks neist on ka värske ajakirja Buduaar Chicco fotoseerias.

Nii palju võin öelda, et ebameeldiva teenindaja tõttu ei soovita Taskus olevat toidukohta Ränduri pubi! Mu väike röövlitütar ronis tellimise ajal nöörredelist kuhugi lae alla (ta on endiselt oma liikumises ebakindel ja kukub kergesti) ja ma jooksin teda sealt ära tooma, kuid teenindaja käratas, et ma tohi välisjalanõudega laste mänguplatsile minna. Jah, ma olin sellega imehästi kursis ja ütlesin seda ka talle, et mu laps kukub sealt kahe sekundiga, aga minu jalanõude lahtisõlmimimine võtab aega 2 minutit. Ka selle peale jäi teenindajal õigust ülegi ja vigises (jah, vigises) edasi.

Anteeksi - haige laps kannab sinna ka jalanõudeta miljon viirust rohkem kui mina kahe sammuga välisjalanõudes. Kui olukord olnuks rahulikum, loomulikult võtaksin jalanõud jalast. Ja kui ma ka oleks nii nahaalne, siis saab sellele tähelepanu juhatada palju viisakamalt kui käratades. Ränduri pubi - mina teie juurde enam eal ei naase! Teie teenindajad kujundavad teie nägu.

Ma ei ole sugugi pretensioonikas klient, kes põrutab rusikaga lauale ja nõuab oma õigust. Pole ma kunagi ühtegi toitu tagasi saatnud ja olen alati palunud andekaid kokkasid hea toidu eest tänada. Aga nii kehva teenindajat pole mu elus õnn olnud kohata.

Aga olgu sellega, kuis on. Päev liikus edasi ikkagi kenas taktis ja kuigi ma mitte midagi luksuslikku sünnipäevakingiks ei leidnud, siis ühe väga kena kübara küll. 12.99 eurot, Reserved - tormijooksu! See on nii äge, et ma ei julge sellega isegi ringi kõndida. Kohe, kui pähe panin, tuli üks kerjus küsima kahte eurot.


5 comments:

  1. Just, Reserved on sel suvel koht, kust kübaraid saab! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sina mulle kübaramõtte pähe panidki!! Pidin ma neid üldse proovima. Selle pärast tuli linnast väljasõidul tagasi keerata, sest jäi kummitama :)

      Delete
  2. Minulgi Ränduri pubi teenindusega halbu kogemusi...
    Ja see kübar näeb meeletult kena välja, mine või ise sellele poodi järgi. :)

    ReplyDelete
  3. Ränduris on teenindus tõesti alla igasugust arvestust!:S Teenindajad suudavad alati nii halva emotsiooni tekitada.

    ReplyDelete
  4. Uskumatu, ma mõtlesin, et mul ja teenindajal oli lihtsalt halb päev.. Aga kui juba teised ka kommenteerivad :-/ Nojah.. Ilmselgelt viimane kord.

    ReplyDelete