Thursday, May 17, 2012

Retsept: imehea porgandipüreesupp

Kuna olen viimastel kuudel praktiliselt iga päev sealiha näost sisse ajanud, siis üritan seedesüsteemile natuke puhkust anda ja süüa kergemaid toite. Ja porgandisõltuvus on mul endiselt, mistõttu porgandipüreesupp ideaalseks kõhutäiteks mul täna sobiski.

Koostisosad: kui kodus muud pole, siis saab edukalt hakkama ainuüksi porgandite (0,5 kg), kartulite (2 suurt), vahukoore (200 ml) ja puljongikuubikuga. Supile annavad "kirsi tordi tippu" aga lisaks sibul (1 tk), murulauk (pisike peotäis) riivjuust ja krõmpsud saiakuubikud.

Valmis supp nii: keetsin porgandid ja kartulid puljongikuubiku ja 1 liitri veega pehmeks, 5 minti enne püreestamist lisasin murulauku. Vahetult enne püreestamist kallasin enamiku vedeliku ära. Seejärel kerge püreerimine.
Pott tagasi tulele ja lisasin vahukoore. Segasin hoolega, lasin korra podisema, lisasin 1 tl karrit. Karri andis veel eriliselt hea maitse.

Suppi võib maitse ja tekstuuri lisamiseks panna klaasjaks kuumutatud sibulatükke. Supile riivisin peale juustu ja eelnevalt krõmpsuks praetud saiakuubikud.

Supp tuli tõesti imehea ja täitis kõhu väga kiiresti ja mulle üllatavalt lausa ühe kausitäiega (ma tavasuppide puhul ikka kolme-kausi-mees).


Ja kui enne midagi ei lisa, siis kohtume Maijooksul! Loodetavasti lõpetan ca 42 mindiga - kaasaelajad on raja äärde oodatud. Number on mul 2056. Kohtume!

No comments:

Post a Comment