Tuesday, January 17, 2012

Jalad mäletavad!

Mul oli endale tõsine kava välja mõeldud, kuidas ma nädala kaupa hakkan Maijooksuni arenema. Arvestasin muidugi, et vastavalt enesetundele see muutub. Aga et see muutuks tšahhh! ja valmis... Noooh...

Eile siis jalutasin 3 minti soojenduseks ja hakkasin oma 3+7 skeemi taga ajama. Aga sörkida oli mõnus ja kerge ning mõtlesin, et no proovime 10 täis teha... või siis 15... olgu 22,5... või....

Kokku sörkisin ma hoopis 47 minutit. Kogu 50mindilise rännaku keskmine pulss oli..... parramparraaaaaaa... 163, max 174.

Toon siin jälle võrdluse ülemöödunud aastast, kui olin juba 2 kuud harjutanud. Siis oli sama aeg, ainult et keskmine pulss oli 180.

Kuid olen üsna kindel, et toona ma sörkisin märkimisväärselt kiiremini. Minu eesmärk oli hoida pulss madalal ja suuta võimalikult pikalt sörkida. Kurvastus on muidugi selles, et oma 3+7 skeemiga jõudsin ma kaugemale kui eile terve aeg sörkides. Ehk siis sörgisamm on mul aeglasem kui kiiresti kõndides. 3+7 skeemiga läbisin 5,2 km, eile ca 5,02.

Jalad igatahes mäletavad, et nad kunagi.. aasta tagasi jooksid. Hea mälu neil. Vähemalt edaspidi nüüd ei pea jalutamiste peale aega raiskama ja võin kohe sörkida. Saan vaikselt ka tempot teha, sest keskmine pulss 170 kanti ei tapaks ka veel ära.

Oot, kes see nüüd ütleski, et ma peaksin veel edasi jalutama?

Pildiklõps on siis võetud külalistest, kes siin möödunud nädalal külas käisid. Loodetavasti nad ei pahanda, et ma neid eksponeerin.

4 comments:

  1. Tahaksin sulle edu soovida! Kõik tuleb tasapisi, aga kui varemalt oled selliseid asju juba teinud, siis seda kindlamalt!
    Ise olen samuti võtnud suvisteks võistlusteks mõned eesmärgid, mille saavutamine on küll ilmselt väga raske aga kindlasti mitte võimatu. Kui kindlad eesmärgid silme ees, siis on ka treeningud ilma sundimatagi efektiivsemad.

    ReplyDelete
  2. Super! Millal ma sinnani jõuan, et jutiga sörkida jaksan :) ilmselt siis kui lumi läinud ja vanker kergemini veereb :D Siis hakkame võidu jooksma :) Ära siis liiga kaugele eest ära põruta.

    ReplyDelete
  3. Tänud, Anonüümne! Minu kõige suurem unistus hetkel oleks hoopis tempokalt tund joosta, nii nagu aasta tagasi.

    Eda, lohuta end sellega, et mul on selja taga 6 kuud tõsiseid treeninguid ilma lapseta. Lisaks möödunud aastal ma 6 kuud käisin ka tempokõndi tegemas. Seega olen ma umbes aasta jagu sust praegu eespool. Et kui sa nüüd kolmveerand tundi järjest ära sörgiksid, siis ma oleksin lausa kuri :-P

    ReplyDelete
  4. kes see nüüd ütleski, et ma peaksin veel edasi jalutama?

    Keegi pole ütelnud et sa peaksid tingimatta jalutama(6.2 kmh on ka kõike muud kui jalutamine),vaid kõike seda mida sa teed peaksid võtma veelgi rahulikumalt-see trend mida nüüd viimastes trennides on näha olnud(AVG alaneb) on igati tervitatav! Kui seda trendi suudad jätkata siis hakkavad varsti ka kiirused kasvama.

    ReplyDelete