Monday, November 19, 2012

Foto: jõulukaunistused - jah, juba hakkab pihta

Vanad blogilugejad peaksid juba teadma, et ma olen üks suurimaid jõulufänne siinpool Uuraleid. Tänavu olen jõulukaunistustega isegi hiljapeale jäänud, aga siin paar ideed, mis on loomingulisematelt inimestel ahvitud ja mugandatud.


Olen blogimises väga laisaks jäänud, aga justkui pole ka midagi suurt ja erilist kogu aeg kirjutada. Jooksmisest nii palju, et läksin ühel õhtul tempokamale lippamisele ja parandasin 10 km aega üle minutiga. Uus aeg siis 57:27. Oleks kindlasti kiireminigi jõudnud, sest enesetunne oli mõnus, aga ei hakanud end päris ära ka nikastama.

Mul hea meel tõdeda, et enamik blogikülastajaid soovib rohkem lugeda mõtteid ja sündmuseid mu igapäevaelust. Seega proovin neid ka rohkem lugejateni tooma hakata.

Olge muhedad ja jätke ilusate mõtete ja küsimuste puhul ka kommentaar :)

2 comments:

  1. Väga vahvad kaunistused. Sa pole sugugi varajane, ma olen juba mõni aeg tagasi rõdu jõulupäraseks kaunistanud. Tulebki varakult pihta hakata, sest jõulud ju tavaliselt saabuvad nii kiiresti ja veel kiiremini saavad läbi :) PS! Pohlalehtedest saab imeilusa pärja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma tegelikult esimesed asjakesed olen juba mõni aeg varem välja pannud ja jõulumuusikat kuulame siin augustist saadik :-P Aga grinchidele on ka praegu jõuluvaimustusse sattumine liiiiga vara. Olen neid ohkeid varemgi kuulnud.
      Ma pärjategijana juba ette läbikukkunud, aga mõningaid ideid on küll, mida katsetada. Stay tuned!

      Delete