Saturday, January 28, 2012

Blogil 20 000 külastust - tähistame!



Ibippurraaaa - te olete vajutanud end siia 20 000 korda! Wawawiiiwa!!


Selleks puhuks mu poolt tänusõnad kõigile lugejatele ja NB! - 3 kiiremat kommenteerijat saavad kingituseks luule- ja fotokogu "Vanameestele sõbrapäevaks". Sisaldab see siis minu koolipõlves tehtud luuletusi ja Andrus Eesmaa loodusfotosid. Sõbrapäev on tulekul, seega...

Igatahes - kel huvi, siis pange lihtsalt oma e-mail kommentaaridesse, võtan ise ühendust!


Ja 20 000 külastuse puhul vastan absoluutselt (!) kõikidele teie küsimustele, mis teil aja jooksul on tekkinud. Samuti - jätke kommentaar!


Tänud kõigile, kes on vaevunud seni kommenteerima, diskuteerima, vaidlema, arvustama, kiitma. Järgmise 50 000 täitumisel viin kõige agarama lugeja jooksma ;)


Olge muhedad ja liikuge!

12 comments:

  1. Kas ma tõesti esimene kommenteerija?

    ReplyDelete
  2. Juhhei, Anni! Mul su aadress olemas, kui sa enne juba siia ei jõua :)

    ReplyDelete
  3. Hmm, luulekogu oleks äge küll ;)

    lambasihver@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Palju õnne! Väga hea blogi on:)

    ReplyDelete
  5. Luulekogud on esialgsetel andmetel kiirematele bronnitud juba :) Aga küsimusi ootan ikkagi!

    ReplyDelete
  6. ohh, kus ma siis selle postituse nüüd sedasi maha magasin :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eda, kuna ma tean, et sinust hoolsamat blogilugejat pole, siis teeme sulle erandi ;-)

      Delete
  7. Wow, palju-palju õnne! Tänapäeval on nii mõnedki blogid ajalehekioskis müüdavast kraamist huvitavamad, seega olen topelt-õnnelik, et leidsin tee Sinu blogisse. Mulle meeldib, et siit saab häid nõuandeid, põnevat lugemismaterjali ja silmailu kvaliteetsete fotode näol. Sinu entusiasm jooksmise alal on nakatav või noh heas mõttes kadedust tekitav.

    Luulekogu on tõesti hea (Y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aiii, suured tänud väga armsa kommentaari eest! Sinu komplimentide põhjalikkus ja asjadesse süvenemine on mind ammu hämmastanud!

      Delete
  8. Mina sain täna oma luulekogu kätte, niiiii äge, aitäh Sulle! :)

    ReplyDelete