Monday, May 14, 2012

Fotod: välibaldahhiinvoodi ehitus

Kuna olen varemgi juttu teinud muust kui ainult tervisest-liikumisest ja ka blogi tiitlis on seetõttu "elustiil", siis seekord ka teisel teemal.
Olen alati unistanud välilebolast nagu see:

Paraku ma NII rikas pole, et ca 12 000 eegu eest sellist luksust lubada. Nüüd on Askos küll soodukas ja pildil olevat lebolat saab sips üle 7000 eegu eest.
Aga nagu ihne inimene ikka, siis oli vaja sarnane asi ikka endal ehitada.

Kuna toast sai välja visatud enda ehitatud baldahhiinvoodi (mille prusse ma oma 5-7 tundi mitu aastat tagasi suvel lihvisin), siis otsustasime selle õue üles panna.



Värvisin puitosad paadilakiga üle, kruvisime kokku. Vana madratsi lipid kruvisin alla kinni. 


Siin juba madratsid peal. Tagumine sein on põhjatuulte eest kaitstud  veekindla kangaga, mida müüja sõnul emad kasutavad lastele kombede õmblemisel.


Lõpuks kruvisime peale läbipaistvast plastikust katuse, ümberringi said pandud kardinad. Peatsisse peaks lihvima ära servamata laua ja kinni kruvima. Aga põhimõtteliselt selline ta ongi.

6 comments:

  1. Nii ilus! Ma usun, et kui sinna korra lebosse visata, siis enam välja ei tule ka.. :)

    ReplyDelete
  2. Välisel ülimugaval lebokohal on tõesti selline mõju, nagu ma täna täheldasin, et enam tuppa ei taha küll minna. Kui veel telekas ka õue vedada, siis heal juhul septembriks jõuab tuppa..

    ReplyDelete
  3. Ohh, nagu Sandalsi kuurordis...:) Mis järgmiseks? Kaevate endale basseini või tiigi :) ? Siis vist ei tahagi enam kodust reisima minna...:)

    ReplyDelete
  4. aiii, ma unistan juba aastaid Sandalsi kuurortidest! vahi neid pilte ja ainult unista.
    Aga tõesti. Kergem variant oleks endal siin sandaal püsti panna. Ma juba siin pakkusin välja, et metsa sisse jõe äärde kilesaun püsti panna ja jõkke sild ehitada. Tiigimõtted on samuti peas olnud.. no ja nii need aknad meil jäävadki viieks aastaks pesemata.
    ainult ookean on veel puudu...

    ReplyDelete
  5. Eestis on tõesti oma Sandaal puudu. Tehke ära ja kui turistide hordidest rikkaks saate, siis saab päris Sandalsis ka ära käia. Ma ka olen aastaid piilunud Sandalsi pilte netis ja mõelnud, et no sinna tahaks küll minna... aga kilesaunad, lebola ja suplus jões kõlab ka päris hästi :)Võrkkiik sobiks ka Sandaali, kas see on teil olemas? :P

    ReplyDelete
  6. Võrkkiik on olemas. Tahaks ukseorva ka seda istumiskiiku. Mõnnatamiskohti jaguks siis küll.
    See jah hea mõte, et ookeanisaartel on Sandals, meil eestimaine Sandaal või lihtsalt Pastel :-D

    ReplyDelete