Friday, February 8, 2013

Kaks päeva enne suurt suuska

Nähtavasti on mul täna ainus võimalus veel viimased kokkuvõtted teha, enne kui pühapäeval Tervis Plussi naistesõidult tagasi jõuan. Homme liigume Elvasse ja naaseme järgmise päeva õhtul.

Mis siis öelda? See nädal on olnud meeletult tööd ja tuiamist, et ma pole jõudnud mitte midagi muud teha peale 11kildise jooksu. Kuigi sõit ülehomme, siis ma pean homme kas või 2 kilti suusatama, sest see samm lapikutel toigastel ei ole mul endiselt kindel ning tuleb läbi suurte raskuste.

Niisiis - hoidke mulle pühapäeval kell 12 pöialt! Proovin 16 km alla kahe tunni lõpetada, aga oksendamiseni ei pinguta.

Jaa - pühapäeval lõpeb plank challenge! Venitage päeva jooksul välja oma tippaeg ja olge valmis oma müstilisi numbreid ka videos tõestama! Facebookis käis läbi ka idee saada kokku ja teha mingi ühistrenn või ühisplankimine. Kui on huvilisi, siis jätke kommentaar või suhtleme FBs!

Hetkel mõtted üsna laiali, sest palju on toimumas ja puhata pole võimalik - rääkimata sellest, et ma pidevalt korrutan seda ja midagi reaalselt justkui ära ei tee :o) Olgu, kuu lõpus luban olla parem!

8 comments:

  1. Edu Sulle :) Saad kindlasti hakkama, mul on igatahes pöidlad pihus :)

    ReplyDelete
  2. Lase suusad kindlasti asjatundjal määrida,vähemalt madalflooriga( ja vaata et nad pidamist ei hakkaks panema :) ) - eesootav ilm (kerge pluss ja lumesadu) on iga suusataja õudusunenägu, hea vähemalt et ei ole kohustust klassikaliselt sõita .
    Naudi päeva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Viimati lasin Valgehobusel määrida ja nüüd ehk 100 km sõidetud - juba jälle vaja määrida?

      Delete
  3. Suusamäärimine pole autol õli vahetamine-määritud ja 15 000 km hooletud :)
    Libisemise määrimisest piisab umbes 50km läbimiseks aga ainult juhul kui püsivad määrimise hetkele sarnased olud, natuke harjata tuleks ikkagi enne igat trenni . Nulli ümber on õige määrde leidmine aga eriti suur peavalu(sõida nagu liival),paar kümnendikku temperatuuris siia või sinnapoole ja libisemise erinevus on meeletu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei lootnudki, et selle määrimisega 500 km saab sõidetud, kuid mul polnud suurt aimugi, et 100 on see number, millega tuleks uut alla viskama hakata. Eks ma lootsin sellele, et ehk on võistluspaigas määrdevõimalusi või -spetse ja lahendan seal ära. Kui mitte, siis ega ma siin kodus triikraua ja parafiiniga midagi paremaks ikka tee :)

      Delete
    2. Soovitan täna õhtul Elvas suusk ära proovida,homme peaks sarnased tingimused olema.Stardis on määrdemehed olemas aga loota nende peale-ennustan et nende putka juures läheb märuliks ....heal juhul aitavad nad klassikuid pidamise panekuga,libisemise määrimine on liialt töö ja ajamahukas. Libisemisparafiini võid ise ka lihtsalt suusapõhjale hõõruda ning korgiga siledaks poleerida,16km jaoks peaks sellest jätkuma.Kas see teeb libisemise paremaks või hoopis kehvemaks tuleb ise järele proovida.

      Delete
    3. Käisin just koduõuel pooletunnisel ringil. Mnjaa.... Kui tegevus käis, siis libises küll, aga teatud hetkedel värske lume peal võttis kinni nagu supermagnetiga. Kui homme sama seis, siis läheb asi kolme tunni kanti.

      Delete