Wednesday, February 13, 2013

Plank challenge - pange oma ajad kirja!

Kaks nädalat sai tegelikult täis pühapäeval, aga olen olnud tööülesannetega viimasel ajal jooksus. Seega - hakkame nüüd tibusid lugema!

Jätke kommentaari oma kõige pikem välja venitatud plankimise aeg.

Kui kirjutate anonüümselt, siis jätke kuhugi ka märge, kellele selline aeg kuulub. Ärge häbenege kirja panna ka lühemaid numbreid kui on teistel - te võistlete ju ka iseendaga (võite kirja panna, kui palju teie aeg kahe nädala jooksul paranes).

Läks lahti!

13 comments:

  1. Parim aeg, 3.10. Alustasin minutiga :)
    Kui oleks enne trenni plankinud, oleks ehk rohkem jöudnud :P

    ReplyDelete
  2. Minu uus tippaeg on 10:02. Huuuu - vot seda higi ja kehavärinat!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen siis teinud planku vahelduva eduga aasta, aga praegu järjepidevalt (nii, et mõned päevad on vahele jäänud) ca 4 nädalat.

      Delete
  3. Minu jaoks oli see täiesti uus. Esimene aeg oli 43,93 sek ja viimane 3.45.92. Kahjuks pidin lõpetama paar päeva varem.

    Kadi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esimene aeg päris hea. Kui ma alustasin, siis nägin 30 sekundiga juba vaeva. Aga hüpe päris tugev!

      Delete
  4. 7.22 (läbi valu pigistasin välja siiski küünarnukkidel, all oli pehmendus tho). Videot teha pole aega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda siis, et algusaega ma ei tea, kuna minu plangud ei ole nö tavalised - mul on jalad tasakaaluplaadil, käed pilatesepallil või hoian kõhu rullikust kinni. Seega seda klassikalise plangu algusaega ma ei tea...

      Delete
    2. Vauuu - 7,22!!! See ju tõsiselt hea aeg!!

      Delete
  5. Minul jäigi seekord tulemuseks vaid 4:18. Plaanis on edasi liikuda 30sek sammuga ja 31.12.2013 saada põlve värisema alles 9-ndal minutil ja kõhu maha 10+ minutil.
    Väga lahe üleskutse ja loomulikult, ikka väga vinged plankijad siin koos. Tublid!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4:18 pole üldse paha! Olen täiesti kindel, et 10+ minut tuleks sul ära juba paari kuuga! Anna teada, kuidas kulgeb!

      Delete
  6. Püha müristus, 10 minutit! Viimati sai talvel plangutatud kui Sina selle üleskutse välja käisid, hiljem vajus asi unustusehõlma. Nüüd jäi netis jälle miski võistlus silma. Mind huvitab, milliste sammudega Sa selle 10 minutini jõudsid, kas treenisid iga päev või võtsid mõne puhkepäeva ka? Kas püüdsid iga kord veidi kauem püsida, 15sek, 30sek?

    Tiina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võtsin ülesandeks igal hommikul 3 minti plankida, seejärel 5 minti. Siis tegin paar korda kuni jaksasin ja siis see rekordkord. Puhkepäevi ei teinud, sest see 3-5 minutit iga päev, see ei vaja mingit taastumist.

      Delete