Sunday, March 10, 2013

Naistekas Tallinnas ja suvevarustus

Eile võtsin lõpuks kahe aasta jooksul esmakordselt vaba õhtu iseendale. Võtsin sõbranna punti ja lippasime Tallinna ajaviitekohtade vahel ringi.

Viimastel kuudel olen eriliselt mattunud tööde ja kohustuste alla, pidevad plaanijälgimised, teistest sõltumine jne. Eriti just teiste tahte järgi (loe: lapse) elamine on vaimu ära kurnanud ja väike tuulutamine ammu oodatud ja igatsetud.

Esmalt ilupilt Meriton Old Town hotellist, kus oli ka mu pit-stop.


Seejärel lippasin oma kontsade klõbinal Vapianosse, kus ootasin sõbrannat poole tunni jagu. Lobisesime mitu tundi ja sõin end seaks. Soovitan kõigil eelistada Vapianos siiski pastat risotto asemel!

Kella 20 paiku liikusime edasi Butterfly lounge'i, kus seastusime taaskord ehk tellisime lihavaagna. Mitme tunni jooksul libistasin sisse kolm kokteili, millest vaid üks oli täiesti 100% minu maitse järgi. Ja alkoholi oli neis kindlasti mannetult vähe, sest mina, kes ma joon veerand pooleliitrisest siidripurgist ja juba hakkan ringi lällama, ei kergitanud kahe kokteili peale mitte kulmugi.

Inimesi oli tore jälgida ja kõike melu, kuid otsustasime õhtu lõpetada Venuse ööklubis. Seal pidi algama DrumAttack trummishow (üks drumattacker on Hele-Riin Uib, kellest tegin sügisel Aja Lehele ka kaaneloo), kuid enne seda tantsisid seal koledad koiotid lettidel ja rahvas saalis.

Täpsemaid detaile pole vast mõtet lisada, aga kokkuvõtlikult oli võrratu ja vahva õhtu, mida tasub ka järgmisel aastal korrata :-))

Täna kasutasin Meritoni pakutavat võimalust ja lippasin Meriton Conference and Spa jõusaalis lindil. 2 km soojaks + 1 km 6.09 min/ km tempos + 1 km 5.59 min/ km + 1 km 5.49 min/km + 5.39 min/ km, millest lõpp veel kiirenev kuni 5.18ni + 1 km LJ. 6 km aeg 38 min, 7 km aeg 45.

Lindilt mahatulek oli tõsiselt jube. See oli mul teine kord lindil olla ja iga kord on selline tunne nagu oleks purjus, kui hakata põrandal kõndima.

Lisaks on mul pärast eelmise nädala trenni alaseljas mingi kahtlane närvivalu, mis täna pärast jooksu andis eriti hullult märku ja muidu märgutab öösiti, mil ma püüan puusa maast tõsta, et külge pöörata.

Ja siis ma tegin viimase laristamise sellel poolaastal ning ostsin suveks ammu igatsetud nunnud suvised jooksupüksid ja -topi. Nendega vist võistlustele eputama ei julge minna, aga külavahel kannatab joosta küll.

+ teised tuliuued nunnud Asicsi jooksusussid.


Aga nüüd tahaks veel süüa ja magada!

No comments:

Post a Comment