Friday, March 1, 2013

Veebruari statistika + suur uudis!

Ja teine uudis - ma nüüd jälle brünett!
Veebruaris toimus nädalase haigestumise tõttu tõsine kukkumine. See oli aasta kõige üks kehvemaid kuid. Läbisin 59,22 km, neist 33,6 km joostes. 19,07 km läbisin suusatades ja oli natuke sõudmist ja jõusaali. Trenni tegin kokku 7:59.57 - hüüü, kui vääheee.
Tempod olid aeglased, pulsi madalad. Läbisin ka Tartu maratoni naiste suusasõidu 16 km.

Aga veebruari statistika on hetkel üsna ebaoluline, tänu sellele, et kõik oli kaootiline ja kukkus haiguse tõttu kokku.

Nüüd tuleb aga palju olulisem uudis - Pamela läheb maratonile!

Ma küll kunagi lubasin, et ma ei lähe maratonile enne, kui suudan selle joosta max 3,5 tunniga, aga... pärast ülikergeid poolmaratone tundub, et see 5 tundigi ei tapaks ää. Päris detailsemalt saab sellest lugeda tulevasest Tervis Plussi aprillinumbrist.
Maratoniplaan tähendab ühtlaselt seda, et algas taas minu koostöö jooksuekspert Meelis Minniga. Seega saavad treeningud olema nüüdsest kontrollitud, kaalutletud ja eesmärgipärased, kõige muuga, mis sellega kaasneb.

Maraton saab olema suure tõenäosusega SEB Tallinna maraton. Kuidagi püüan mahutada seda mitmete kohustuste, lapse ja pere kõrvale. Kerge ei saa see olema, aga kindlasti mitte igav.

Kui vaid jaguks jaksu, siis teeks sellest ka suurejoonelise videopäeviku, aga eks sellest jõuab veel kirjutada. Hetkel lihtsalt tööd üle pea ega jõua meeldivate hobidega, nagu blogimine, alati tegeleda.

2 comments:

  1. Jeebus, ma peaks ma blogima - kõik on nii tublid ja kirjutavad, siis minul on korraga nii palju käsil, et pole üldse mahti midagi kirjutada:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja palju õnne plankimise meistritiitli puhul ka! (paar postitust allpool).
      Mul sama seis, aga kuidagi vägistasin paar lauset kirja :)

      Delete