Monday, November 26, 2012

Fotod: liikumissarja etapp Järvamaal + nädala plaanid

Eile pidi olema mu kohustuslik treening, aga otsustasin, et võtan selle ette liikumissarjaga "Liikumist ja sportimist harrastav Järvamaa 2012". Laupäeva õhtu veetsin hoopis Svjata Vatra kontserdil tukka visates ja tantsides. See oli viimaste aastate ägedaim kontsert, kus olen käinud. Muusikud niivõrd võrratud, andekad ja muusika ise endasse tõmbav ja kaasa kiskuv (just lahku - kaasa kiskuv). Olin tõsiselt lummatud ja eufoorias. Väga vabastav õhtu oli.

Kuigi kodus olin, nagu korralik koolitüdruk, kell 22, siis järgmisel hommikul pool 10 ärgates oli küll selline tunne, et pistsin pidu ja viina poole kolmeni (mitte, et ma lähedaltki teaks, mida see tähendab). Pea oli paks, kael tuka viskamisest kange ja üldse kehv olla. Poolvägisi surusin end ikkagi välja ja igati asjalik mõte ta lõpuks oligi. Alustasime ca 11,4-kilomeetrist teekonda Paide spordihalli juurest.

Olin koos oma parima sõbranna Mairiga ja otsustasime, et teeme asja mõnuga. 10 minti kõndisime, 10 sörkisime ja nii vaheldumisi kuni lõpuni.

Kõht oli paar km enne lõppu nii jubedal kombel tühi, et finišeerudes siirdusin kohe supipaja juurde nagu näljane kodutu. 1 h ja 28 minti meil selleks läks. Aga oi, kui mõnus oli kogu päev! Kuskil kaugustes kajas see, et olin eelmise päeva veetnud Tallinnas fotokoolis ja õhtu kontserdil. Aga kui supid söödud, ihu kasitud, siis põrutasime otsejoones Tartu, kus tegime Aja Lehe (www.aleht.ee) detsembrikuu kaanelugu. Tõotab tulla põnev ja meeliülendav!

Homme olen taas Tallinnas Tervis Plussile lugu tegemas, reedel taas Tallinnas tüdrukuteõhtul ja laupäeval jälle Tallinn ja koolitus. Vahepealse ajaga pean ära lõpetama päris mitu artiklit, rääkimata neljast treeningust - tere tulemast aasta kõige kiirem nädal!

Fotod Järvamaa liikumissarja lõpuetapist.

Liikumissarja etapi mõned osalejad, mina ja sõbranna ka

Aja Lehe tiim + tegusad pensionärid


Tol hetkel oli meil tegelikult sörgiminutid, aga poseerimise pärast tegime paar aeglast sörgisammu.

No comments:

Post a Comment