Wednesday, November 7, 2012

Retsept: ühe koostisosaga banaanijäätis

Ma ei käi väga tihti teisi blogisid jälgimas (peale nende, mis mul siin all listis on), aga täna oli igav päev küll, et seda teha. Ja oi, kui hea meel mul oli, et seda tegin.

Sattusin Helena trenniblogi peale ja KOHE jäi mul silma jäätiseteo retsept. Milline nurjatult lihtne ja geniaalne see küll on.

Koostis
nt 3 banaani

Tee nii
Tükelda banaanid ja aseta sügavkülma. Mina võtsin need tükid sealt välja ca 4-5 tunni möödudes ja blenderdasin läbi. Lõpuks tuli selline kreemjas ja V-Õ-R-R-A-T-U jäätisemass!

Peale raputasin ohtralt kaneeli, sest kaneel kiirendab kuulu kohaselt ainevahetust.

Ma olen skeptiline kõige suhtes ja sealhulgas, et selline asi võiks maitseda nagu jäätis, AGA MAITSES!

Ja vabandan koledate toidufotode pärast, aga ma olen kahjuks liiga laisk, et seadistada aparaati, võtta kaart välja, laadida arvutisse, vähendada suurust jne jne jne. Pigem olgu teie enda tehtud toit meeldiv ja ilusam üllatus.

Hääd isu, tervisesõbrad! Banaanidega võib siiski hoogu pidada, sest see üks portsuke on ca 270 kalorit. Nagu pool tahvlit šokolaadi - ohohoo!

4 comments:

  1. Tere!
    Banaan on jah üks mitmeotstarbeline vili, selle jäätise ma mingil hetkel ka valmis teen:) Tahtsin jagada paari viimase aja head avastust, mis on hetkel minu igapäevases menüüs. Üks austraallannast fitnessbeib teeb järgmist kakaopudingit(no minul tuli antud retsepti järgi pigem koogike või midagi sarnast:))
    Mugandasin koostisosi ja koguseid veidi...Blenderda 1 banaan, 1 muna, 1 spl magustamata kakaod, 2 spl kookoshelbeid, soovi korral ka mandlipuru või/ ja magusainet. Saadud mass pista ca 3 minutiks mikrosse ja voila! naudi kuumalt kohviga või hiljem jahtunult.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Süsteem tõrgub ja ei luba mul väga kirjutada:)
      Teine mõnus retsept, mida söön teinekord hommikusöögiks: blenderda 1 banaan, 2 muna, 1 dl purustatud kaerahelbeid, 1 dl purustatud mandleid, noaotsaga soola, kaneeli. Saadud segust prae rafineerimata kookosõlis pannikaid või jaota lusikaga ahjupannile ja küpseta 200 C juures kuldpruuniks. Osad käkkidest söön näiteks juustuga, osas sulameega. Viimase käki pärast lähen noorema lapsega kaklema:)

      Pamela, Sul on vahva blogi! Edu ja jaksu tegemistes!

      Kristel

      Delete
    2. Puding kõlab päris huvitavalt. Paraku mul endal mikrot pole, aga jäägu see siia teistele ka lugemiseks ja katsetamiseks :)

      Delete
    3. Aitäh, Kristel! Anna aga veel märku, kui põnevaid retsepte meeles mõlkumas! See banaani-kaerahelbekäkk kõlab ka päris mõnusa ja tervisliku hommikusöögina! Olekski vaja vaheldust pudrust ja helvestest.

      Delete