Thursday, June 7, 2012

Kohtume homme Ööjooksul!

Homme siis Rakvere Ööjooks, mul kavas 10 km. Eile tegin katsetust, kuidas tald lippab ja lippas küll. Parandasin möödunud kuu parimat 10 km aega 5 minutiga ehk siis 1 h 4 min ja 20 sek. Minu üleüldisele parimale 10 km ajale jääb see vaid 3 minti alla, juhuu!

Olen viimastel kuudel madala pulsiga jooksnud ja see kuidagi väsitab ja kurnab. Eilne kümps keskmise pulsiga 181 andis samas vinksi vonksi ja pani tahtma edasi põrutada. Samas kui 169se pulsiga viimased jooksud tekitavad tüdimust ja soovi jääda jooksupuhkusele.

Ma ei loodagi, et ma homme kordan eilset tulemust või panen veel paremini. Süda ei pea võistluspingele vastu (kuigi ma reaalselt ei närveeri ega lähe kunagi võistlema, vaid niisama osalema) ja viskab pulsid lakke. Seega - kui homne 10 km tuleb ajaga 1 h 9 minti, siis võin rahule jääda. Väga loodan, et pulss siiski suudab püsida mõistuse piires... oehh...

2 comments:

  1. Ära võistlustele pulsokat kaasa võta,või vähemalt ära tunne huvi pulsinumbrite vastu ,ja jooksed alla tunni nagu nalja. NN ärevusfaktor on ettearvamatu ja võistlusel pulsi järgi joondumine võimatu.
    Mul on ka ca 4-5 tunnistel võistlustel keskmine pulss üle anaeroobse läve, väidetavalt üle tunni ei tohiks see võimalik olla.

    ReplyDelete
  2. See on raudpolt kindel, et alla tunni ei jookse. Ma tõesti pole selleks praegu suuteline, aga selle aasta sees võiks see tulla.
    Aga nagu anonüümne soovitab - ei hakka siis esimesel kilomeetril elektriposti najal nutma, kui jälle 180 ette tuleb. Maijooksul hoidsin end terve tee tagasi, sest nägin blingivat 190t ja teadagi, mida "targad mehed" seepeale ütleksid.

    ReplyDelete