Friday, June 1, 2012

Mai trennide statistika


Mais jooksin 98,53 km, mis on seni kõige mahukam kuu. Mahukuselt eelmine oli jaanuar 64kmse liikumisega, seega 30 km rohkem.
Ajalises mõttes jooksin 11 tundi 42 minti ja 17 sekundit.
10 km parim aeg oli 1.09:31. Seega kordasin 2 aasta tagust ülepingutusega jooksu. Seekord aga väga kergelt, lisaks 2 km lõbu pärast otsa.
5 km parim aeg oli 31:16. 1 km parim, mida Endomondo salvestas oli 6:15. Cooper 1,92 km.

Maikuu olulisim sündmus oli 15 kilomeetri läbimine. Ma pole elus mitte kunagi suutnud nii pikalt joosta. Lisaks sellele - tegin seda maikuus kaks korda. Parim aeg oli 15,11 km 1.51:10. Tegin seda väga kergelt, nautides, keskmise pulsiga 172 (see on minu jaoks väga hea tulemus!).

Parim tempo oli 6:15 min/km kohta, millega läbisin 5,11 km (aeg 31:57).
Parim keskmine pulss 169 7 km läbimisel (tempos 7:07 min/km kohta). Halvim keskmine pulss 190 Maijooksul 7 km läbimisel.
Peab ütlema, et võrreldes kuu algusega on keskmised pulsid aina alla tulnud. Aga olen ka temposid rahulikumaks võtnud.

Maikuuga võib rahule jääda. Sinna mahtus ka nädalane trennipaus. Edasi jooksen nagu ikka - kolm korda nädalas ja nii pikalt kui tuju on (5, 7, 10 või 15 km). Järgmine ettevõtmine on 8. juunil Ööjooks Rakveres, millega jooksen siis oma sünnipäevale sisse (loodetavasti lõpetan siiski enne keskööd) ja nädal pärast seda väike Nurmekivi sprint.

2 comments:

  1. Tsiteerin:"Mais jooksin 98,53 km, mis on seni kõige mahukaim kuu."

    Lihtsalt ma9iniks ära, et liitülivõrret ja i-ülivõrret ei saa korraga kasutada - tuleks valida kas üks või teine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, olen sellega väga hästi kursis, andestamatu viga minu poolt. Samas ei anna ma välja ka kvaliteetkirjandust ;)

      Delete