Saturday, June 30, 2012

Juuni trennide ilus statistika

Juuni jooksude ajad olid lõppeks päris ilusad. Kokku jooksin 91,16 km, kõndisin 8,78 km ehk kokku liikumist 99,94 km. Trennide keskmine pulss oli 177, sama mis möödunud kuul.
Keskmine jooksutempo oli 6:44 min/km. Möödunud kuul oli see 7:08.

Parim 10 km aeg oli 1.03:32, mis on peaaegu täpselt 6 (!) minuti võrra parem kui möödunud kuul. Parim 5 km aeg oli 28:52. Möödunud kuuga parandus ca 2:22 minti. Need 5 kilomeetrit jooksin ka kuu parimas tempos: 5:47 min/km kohta. Kuna mul too kord Endomondo ei träkkinud, siis sealt tuli ka parim 1 km aeg, milleks on 5:47. Parim 15 km aeg oli 1.45:13. Kuna nii pikka otsa teen endiselt üsna rahulikus tempos, siis ajaparandus möödunud kuuga võrreldes 4,5 minutit.
Kui tagasi minna 5 kilomeetri jooksu juurde, siis oli tempo selline, millega ma ca 2 aastat tagasi lõigutrenni jooksin. Vahe oli selles, et seekord olid need tempokad kilomeetrid jutti ja midagi okseleajavat seal polnud.

Cooperiks arvutas endomondo 2,08 km.

Halvim keskmine pulss tuli pärast pikemat puhkust, kergelt külmetatuna Nurmekivi jooksul 3,44 km joostes. See oli siis 189 lööki minutis, elu halvim maksimum tuli samuti sealt - 199. Madalaim pulss tuli 10 km jooksul ja see oli 167 lööki minutis.

Juunis jäi ideaalist puudu 2 trenni. Ehk siis eesmärk iga nädal 3 korda end teele vedada. Aga muus osas jään siiski rahule. Olen väga rahul oma 5 kilomeetri ajaga. Samuti on rõõmustav 10 km aeg. Enda hinnangul olen juba üsna lähedale jõudnud selle vormini, mis oli mul aasta tagasi jaanuaris, mil mu jooksutreeningud katki jäid. Samas tunnen, et praeguse vormini läinud vähem võhma, pisaraid ja vingumist. On olnud kiired viis ja pool kuud.

Eesmärke mulle seada ei meeldi, sest kui see ei õnnestu, siis on pettumus suur. Aga hoian kiival kinni 2011. aasta Pamelale ära tegemisest ehk siis joosta alla 61 minuti.

No comments:

Post a Comment