Wednesday, September 12, 2012

Juhi oma unenägusid


Näed luupainajaid või unenäod valmistavad ärgates meelehärmi?
Pole probleemi! Mõne lihtsa sammu abil on võimalik saada oma unenägude stsenaristiks.

1. Jäta oma unenäod meelde.
Kui sa ärkad, kirjuta need kohe üles. Hoia pastakas-paber öökapi peal. Kui sa mäletad ka vaid üht asja, tähenda see üles. Su aju harjub paari päevaga, et mäletamine on prioriteet ja sa suudad iga kord aina rohkem meelde jätta.

2. Küsi endalt: "Kas see on päriselt? Kas ma näen praegu und?"
Unenägude kontrollimiseks pead aru saama magamise ajal, et see on uni. Unenäod on niivõrd erutavad, hirmutavad, et sa unustad fakti, et see ei juhtu päriselt. Su aju toodab sulle kujutluspildid ja sa oled niivõrd haaratud illusioonist, et avastad reaalsuse alles ärgates.
Kuidas aru saada, et näed vaid und?
Vaata oma kella, vaata eemale ja jälgi, kas see on endiselt normaalne. Kellad ei tööta unenägudes MITTE KUNAGI. Kellaaeg muutub drastiliselt iga sekundiga. MS! Selle olen ise järele proovinud unes ja see tõesti toimis.
Vaata raamatut. Kehtib sama, mis kellaga - tekst vaheldub pidevalt ja kogu tähestik võib silme all muutuda.
Vajuta valgustuse lülitit. Unenägudes ei tööta lülitid pea kunagi.
Jälgi oma kätt neli sekundit. Ära ehmu, sest su käed on unes ühed veidramad asjad, mida näha võid.

Kui sul juhtub päriselt midagi uskumatut või veidrat, siis võta ette mõni eelmainitud protseduur. Kui need muutuvad reaalselt harjumuseks, siis omad neid harjumusi ka unenägudes.

3. Ja kui sa tajud unes, et sa näed vaid und, siis võid hakata pulli tegema!
Alguses võid ehmatada selle põnevuse peale üles, kuid mida rohkem harjutad, seda osavamaks muutud.
Jah - lõpuks võid ellu viia oma salajased fantaasiad ja soovid. Või mis paremgi - saada lahti õudusunenägudest. Sest kui sa mõistad, et näed vaid und, siis võid kirvemõrtsuka ise maha lüüa, sest surma sa ju ei saa!

Minu kogemus. Olen olnud aastaid õudusunenägudega kimpus, kuid need on iseenesest mulle õpetanud sisse, et nähtav pole reaalne. Tihti suudan end halvast unenäost ka üles äratada, korrutades, et see on unenägu ja ma pean ärkama. Kellameetod on üks lisaabi, mida olen püüdnud rakendada.
Aju on võimas!

No comments:

Post a Comment