Monday, December 31, 2012

Detsembri statistika ja head lõppu!

Esmalt siis statistika.

Detsember möödus motivatsioonipuuduse ja laisklemise tähe all. Olin teel 13 t 37 m ja 50 s. Nii lohe olin viimati suvel. Sügis oli tunduvalt aktiivsem. Kilometraažiks jäi 93,61 km. Aeglane suusatamine andis distantsile tõsisema löögi.

Nii vähe, nagu 59,66 km, jooksin viimati aprillis. Suusatamise kilometraaži puhul valetaksin kindlasti, sest tiirutasin enamjaolt oma aia taga ja põllu peal ega oma neist täpsemat ülevaadet. Umbkaudu 35 km kanti võis see olla.

Korra käisin ka ujumas, 1,5 km ja 50 minutit.

Jooksmiste tempod olid 7-8 min/km vahel, aeglased ja pigem pikemad treeningud. Nagu lubasin, siis rekordeid üritan lüüa uuesti pigem kevadel.

Jookse oli vaid 5 ja nende keskmiseks pulsiks jäi 163 - siiani madalaim, aga ka tempod olid madalad. Suusatamiste keskmiseks tuli 161 bpm.

Kuu madalaimaks kaalunumbriks oli ka seekord 49,6 kg. Seega hoian ühtlast joont.

Plaanide kohaselt rohkem jookse teha ei õnnestunud. Keskendun, kuniks ilmad lubavad, suusatamisele, kuid proovin vähemalt kord nädalas ka jooksuraja üle kiigata.


Tahaksin aasta viimases postituses kirjutada midagi ülevat, erakordset ja motiveerivat, kuid kahjuks ei leia ma õigeid sõnu. Selja taha on jäänud ääretult rasked aastad, kuid sportimine on mind saatnud nüüd juba üsna pikalt ning olnud tugevaks köieks.

Minu meditatsioon on jooksmine. Minu puhkus. Minu aeg.

Olen tänulik lähedastele, kes on võimaldanud mul seda aega leida. Olen tänulik lugejatele ja mitmetele toredatele nõuandjatele siin samas kommentaarides.

Ma soovin üle kõige, et te oleksite terved. Et kadedus ei leiaks teid üles ning mured käiksid kauge kaarega eemale.

Tulgu teil palju kenam ja edukam uus aasta ning kui taevased kingivad, siis kohtume võistlusrajal!

No comments:

Post a Comment