Saturday, December 15, 2012

Trett Tallinna

Klõps hotellis enne pidu. Taust on väga ekstravagantne!
Päevad Tallinnas olid äärmiselt väsitavad. Enamjaolt tähendas see seda, et pidin istuma mõngliga kuskil mängunurgas ja valvama, et ta endaga pahandust ei teeks.

Kaubamaja Lotte mängumaa oli päris hubane ja rahulik. Järgmisel päeval Ülemistes olnud Redsi mängukeskus palju suurem ja laiemate võimalustega, aga ka rahvarohkem. Üks vaene poiss köhis seal pidevalt kopse välja ja eks targu hoidsin oma nublikut rohkem vaiksemasse nurka.

Valgustuse poolest meeldib mulle kõige rohkem hoopis Ülemistes kuskil trepi all olev söögikoht ja seal olev tiiiibatillukene mängunurk. Lihtsalt seetõttu, et seal ei ole päevavalguslampe, mis silmad punaseks ajavad.

Enamjaolt tuli tassida tsikki puusal ja tänaseks on mul ühe käe lihased, pool selga ja ühe jala lihased valusad. Eks ma aeg-ajalt valasin suurest tassimisest ja jamamisest juba higi.

Ometi õnnestus mul ühel õhtul vähe kergemalt hingata ja kogu Ajakirjade Kirjastus tuli kokku Viktoria keskuses, et tähistada jõuluaega ja möödunud aastat. Tuleb tunnistada, et kolleegid on mul endiselt väga toredad ja ilusad :)

Natuke naljakas on muidugi üks asi... Kui Viktoria keskusest sisse astusin, siis käratas üks proua: "KUS TE TÖÖTATE?" Paar sekundit olin tumm ja hakkasin isegi selle üle juurdlema, kuid vastasin, et Tervis Plussis. Siis oli toon kohe teine ja teatati, et olen õiges kohas.
Palju meeldivam sarnane suhtumine oli paar laupäeva tagasi, kui bussiga sihtpunkti jõudsin ja tänasin bussijuhti reisi eest ja ta vastas: "Tubli laps!"

Hmm... Kas ma tõesti paistan välja 16-17? Tõesti?
Mul saab veebruaris Tervis Plussi viis aastat, lugusid olen sügise seisuga vorpinud üldse kaheksa aastat. Neid murekortsukesi ja tähtaja lähenemise jooni on ikka omajagu kogunenud. Äkki siis ongi kätte jõudnud aeg, mil peaksin tundma end meelitatuna, et mind nooremaks peetakse?

Igatahes... Olenevalt päeva kulgemisest - proovin end välja täna ajada, aga mida ma seal teen, ei tea. Ei ole tahtmist ega viitsimist.

No comments:

Post a Comment