Sunday, December 23, 2012

Läheb lahti!

Tänasest läheb lahti suurem päkapikumaa meie majas - saime väga põneva ülesande. Täpseid detaile ei saa avaldada, sest jõuluvana abilised oma saladusi ei avalda. Igatahes maandus täna hommikul meie õuel saan koos põhjapõdraga. Temaga oli kaasas ka päkapikk ja lumehelbehaldjas.

Me ei suutnud oma silmi uskuda. Küsisin: "Härrad-prouad, kuidas saan teid aidata? Olete ehk eksinud?"
Põhjapõder rehmas käega: "Hull lugu, meil on veel viimased nähtamatud pakid vaja inimesteni toimetada, mis homme tulevad ilmsiks. Aga näed - jõuluvana..." ohkas põhjapõder raskelt ja lumehelbehaldja silmad valgusid vett täis. Päkapikk kisendas: "JÕULUVANA JÄI HAIGEKS!!"

Kohkusime kõik ja maad võttis vaikus. "A-aga mida meie siis tegema peaks?" küsisin ettevaatlikult.
Kogu ulmeline kamp - no ausalt, oli nii - vedas saanist välja hunniku pakke ja kraami ning ladus need meie jalge ette. "Teie peate töö lõpuni viima. Me tuleme teile homme appi! Aga täna," rääkis põhjapõder, kelle juttu jätkas lumehelbehaldjas. "... mina ei saa tuppa pakkima tulla, sest ma sulan ära. Põhjapõder oma kapjadega ei saa midagi tehtud ja no päkapikk... Ta ju üksi ei jõua!"
Päkapikk punastas. "Aga täna olge teie meil abis ja küll jõuluvana tasub uuel aastal teilegi heldelt," lõpetas ta.

Vaatasime pererahvaga hämmeldunult. Ma ei saanud esialgu mitte millestki aru. Kuidas on see võimalik, et nad on olemas? Et nad on siin? Miks meie? Mis mõttes? Kellele me peame neid asju valmistama?

Ma ei jõudnud neid küsimusi esitadagi, kui silmapilgu jooksul oli kogu kamp kadunud... välja arvatud need pakendid, vahendid, paelad, karbid, korvid, purgid...

Selleks, et ma ise väheke usuksin ja ehk lugeja ka, ma proovin igast protsessist sel kummalisel teel täna-homme pilte üles laadida. See olgu siis esimene postitus - läheb lahti! Püsige lainel :)



No comments:

Post a Comment