Tuesday, December 4, 2012

Novembri trennide kokkuvõte


Novembris olin teel 18 tundi 16 minutit ja 44 sekundit. Ajaliselt küll mahukaim kuu, aga 150 läbitud kilomeetriga jään möödunud kuule alla.

Kindlasti tulnuks kilomeetreid rohkem, aga jäin mingi haigusega maadlema, mis tahtis külla tulla. Puhkuse ja küüslaugu abil jäi hullem tulemata.

Jooksu oli küllalt vähe, vaid 80 km. Järgmisest kuust plaanin seada eesmärgiks 3x nädalas jooksu ja 1 powerwalk. Või siis ka hoopis suusatamine!

Lõin uue parima 10 km aja - 57:27, 1 km aeg 4:57. Pikki distantse ei läbinud.

Vastikud Endo juhid on pooled võimalused ja statistika vaatamise teinud tasuliseks, mistõttu pidin käsitsi arvutama kuu keskmise pulsi. Oma mõju kukkumisel oli kindlasti ka vähesematel jooksudel, aga taas - viis lööki allapoole. Imeline!! Jooksude keskmine pulss oli 165 - uskumatu!

Ja ma olin päris kindel, et lähiaastail seda minuga ei juhtu, aga juhtus. Kui möödunud kuul olin eufoorias oma elu madalaima pulsiga jooksu peale (152 bpm), siis nüüd oleks aeg pikali kukkuda. Sajandi rekord - 145 bpm 10 km!! Ja tempo (7:24 min/ km) oli küll aeglane, aga kiirem kui möödunud kuul 152ga.


Ka kõige kõrgem keskmine, 177 bpm, oli madalam kui möödunud kuul - 184. Seega on vormis, sisemuses toimunud väga kiired ja positiivsed muutused. Ma ise küll olen sama aeglane nagu ikka :o)

Kõige madalam kaalunumber, mis nähtud sai - 49,6 kg. Aga nüüd olen olnud laisk ja maiasmokk ning hoian kaalust paar päeva eemale.

Võib öelda, et november oli katsetamise kuu. See kuu tahaks paremini teha. Aga päris suured piirangud seab mu senise raja kinni tuiskamine ja aina vähesem valge aeg. Mul on kodust võimalus siirduda viite suunda, millest kolmes on kindlasti lahtised ja ründavad koerad, üks on täis tuisanud ja viimases variandis on 3-4 koera aias, kes sealt pääsemise korral mu hea meelega lõhki kisuvad.

Maaelu - mõnikord armastan ma seda tohutult nutumärkides...

No comments:

Post a Comment