Sunday, October 28, 2012

Nädala kokkuvõte + motipildid

Jaa - ja sealt see lumi nüüd tuligi! Ma olin enda head õnne uskudes juba üsna kindel selles. No loomulikult, möödunud aastal, mil kehalise taastumise tõttu ei saanud ma trenni teha, oli selline jooksjate tali, et anna ainult hagu.
Ja nii kui jalad alla sain, tuli jaanuaris see talv ka lõpuks ikka maha. Seetõttu polnud just üllatav, et mu jooksuhooaeg niivõrd kiire miinuskraadilise õnnistuse juba praegu sai.


See nädal täitsin lõpuks oma kuu aega tagasi seatud plaani. Ehk siis 2 x 10 km sörki, 10- ja 8kilomeetrine fitwalk. Täna (pilt) tegin kodukandis paarisajameetrise tiiru ja olin niisama väsinud eilsest pikast päevast Tallinnas. Fotokoolis läheb endiselt ägedalt ja omamoodi trenni eest on ka see. Bussikast kooli ja tagasi on 3 km. Eile lippasin lausa vee jooksma, sest oleksin napilt bussist maha jäänud.

Järgmisel nädalal üritaks endiselt pidada oma 2 x sörki ja 2 x fitwalki kavast kinni ja olla niisama muhe. Ka enda rõõmustamiseks, mõned ägedad motivatsiooniplakatid.










No comments:

Post a Comment