Wednesday, October 31, 2012

Oktoobri trennide kokkuvõte

Poolmaratoni tulemus jooksutuulekal.

Oktoober suutis mahukuselt ka septembrile ära teha. Olin liikvel 18 tundi 03 minutit ja 29 sekundit.

Distantsi mõttes olin sama edukas kui kõige edukamas kuus augustis. Ent augustis oli mul 84 km rattasõitu, see kuu ainult puhas tammumine jalul.

Jooksin samuti siiani enim ehk 127 kilomeetrit, fitnesskõndi tegin 34 kilomeetrit.

10 kilomeetri rekordit seekord ei jooksnud. Parim oli 59:52. See-eest jooksin parimat viit kilomeetrit ja selle ajaks tuli 26:57. Ajaparandus ca 1,5 minutit.

Kuu alguses läbisin uuesti poolmaratoni ja seda ajaga 2.18:56. See oli tunduvalt kergem kui esimesel korral ja ma ei saa aru, mis nii lühikeses distantsis hullutavat on. Eneseületuse mõttes on see tõesti suurepärane, kuid mõistliku tempo puhul ei saa olla juttugi oksendamisest ja elu suurimast katsumusest. Maratonis ma muidugi nii kindel poleks... Pildil siis ka üks "verinaiss" pilt mu täis higistatud tuulekast pärast poolmaratoni. Noh, imeb tühjaks küll!

Kõige positiivsem on jooksutreeningute keskmise pulsi langemine 170 peale. Eelmistel kuudel oli see 175 +. Kas ma võin tõesti tänada fitness-kõndide liitmist treeningutesse?

Kuu halvim pulss oli Paide-Türi rahvajooksul, 182 bpm. Kuu parim pulss, ja pange nüüd tähele kõrgepulsilise eufooriat, oli 152 bpm!! Tempo oli muidugi üüüüliaeglane (7:24 min / km), aga otsustasin tookord (10 km jooksul) võimalikult aeglaselt ja pulsside ideaalis püsida. Pole elus mitte kunagi niivõrd hea pulsiga jooksnud!

Kuu oli... no ütleme siis, et seni kõige edukam! Muidu ainult hädaldan igal kuul, et üks või teine asi jäi puudu, aga lõpuks võiks rahul ka olla. No ma olen siis väga rahul! :)

Arvestades tulevaid ilmasid, täistuisanud teid, siis ma ei usu, et enne kevadet suudan rekordeid lüüa või mahtusid ületada. Liigume tasakesi ja aegamööda.

Ja kuna ma näen, et te tahate rohkem isiklikumaid mõtteid, siis jätame tulevikuplaanideheietused kohe eraldi postituseks.

Olge muhedad ja pidage meeles, et.... jõulud lähenevad, armastuse ja helguse aeg.. ahhh......

No comments:

Post a Comment