Wednesday, October 24, 2012

Valmistumine külmaks trennihooajaks

SÜGIS, sompus ilmad, vihm, pimedus, liga, läga - kõik, mis ma selle vastu tunnen ----------------------->


Ometi ei ole ma täiesti negatiivselt meelestatud. Sest sügis tähendab seda, et mu aasta lemmikuim aeg läheneb - jõulud!

Olen hakanud vaikselt oma trennivarustust üle vaatama ja kiikan samas vaikselt ka poodidesse. Laupäeval turnisin terve päeva Virus ringi ja jõudsin ka Nike'i esinduskauplused üle vaadata.

Hinnad kurvastasid vägagi. Üle 2000 Eesti krooni jooksujalanõud! Hullumeelsus! Samad hinnad spordipesul. Nuta või naera.

Teades, mis on need hinnad näiteks Suurbritannias või Ameerikas, siis ajavad siinsed summad isegi natukene vihaseks. Loodan sügavalt, et inimeste sügavalt juurdunud lembus Sportsidirecti vastu sunnib ka siin hindu alandama. Kes siis ei tea, siis Sportsdirect on UK sporditarvete outlet, kust saab ülimalt odavalt spordirõivaid.

Peamised ohud seisnevad selles, et suurused ei pruugi klappida, aga kel viitsimist jamada, siis saab need tagasi saata.

Olen küll mõnedelt spordipededelt kuulnud halvustavat suhtumist Karrimori jt odavamate spordibrändide suunas, aga ausalt öeldes... Nike, Adi või Karrimor - no ei ole riide hind mind küll kiiremini jooksma pannud. Ja nii ägedat pusa nagu on Karrimori "Forever Run", ei ole ma veel Nike'i ridades kohanud.

Aga vaadates oma kevadel viiendat sünnat tähistavaid Adi liibukaid, siis võtab ohkama küll. Need on tõesti kvaliteetsed ja ilusad spordipüksid, aga oma aega ära elamas. New Balance jalanõud kergelt katki minemas, aga elavad kenasti edasi ka.
Spordisärke on küll, aga külmem aeg nõuab rohkem kihte ja suurema pesemise korral tuleks puuvillaste särkide ja pusadega leppida.

Arvan, et on vaid aja küsimus, mil tänavu talvel teravalt esile kerkinud veekindlate sokkide plaan endast taas valusalt märku annab. Need on oma 30-40 eurot. Samas on see odavam mõte kui veekindlad spordijalanõud.

Talveks oleks mõnus korralik spordipesu, sest mu Five Seasonsi omad on mu hinnangul sama soojad kui tavaline T-särk.

Kindaid on mitu paari ja saab nendega hakkama. Leiaks veel mu ISC talvemütsi üles, siis oleks tegelikult komplekt koos. Ja no ausalt öeldes - annab joosta ka 20eeguste dresside ja vanade tennistega. Ainuke reaalne ja takistav vajadus oleksid veekindlad sokid, muus osas elan väga kenasti sellegi talve üle.

Aga kokkuvõttes loetlesin ma lihtsalt üles sügiseks vajaliku varustuse, mis igal spordilembil võiks olemas olla. Mu enda lisand on veel mõne-eegune vihmakile. Fitwalke saab sellega paduvihmas vägagi meeldivalt teha. Ilm pole vabandus!

Ja kui keegi töötab juhtumisi spordirõivaste maaletoojana, siis mu meil on siin olemas ;-D

Oli ka muud juttu, aga ühe käega kirjutada niigi pikka teksti oli paras piin. Järgmise korrani siis!

5 comments:

  1. Eks see ole äri eesti moodi-kuna rahval raha pole ja ostetakse vähe, üritavad poodnikud igasuguse majandusloogika vastaselt puudujäägi hindu tõstes tagasi teha.Ja nii igalpool.Tulemus on kollaps,pankrott.
    Veekindlad sokid!? Jalats peaks vettpidav olema, seejuures pole tingimatta vaja kiigata spordipoodides pakutava poole.Sellistel päevadel nagu täna kasutan ma trenniks vanu sõjaväesaapaid-las teised imevad kodus päkka, mina teen oma suusaimitatsioonitreeningu jäistel,libedatel ja mudastel suusanõlvadel ikka ära.Kuivade varvastega.


    http://nokianjalkineet.fi/boots-outdoor/finntrim/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sõjaväesaapad minu jala jaoks liiga rohmakad. Ja veekindlad sokid on nii põnevad asjad, et pista või jalg veepange, jalg jääb kuivaks. Seega ei olekski muud tegelikult vaja, et kuiva jalaga talvel sportida. Kaks talve olen ma oma jooksusussidega lumes ära visanud, enamjaolt kuiva jalaga, aga need mõned kehvemad korrad võiks veekindlate sokkidega läbi ajada.

      Delete
  2. Soomes Lidlis oli just hiljuti pikk spordipesu müügil, oluliselt odavam "kuulsate" firmade omadest. Olen ise muud spordivarustust ostnud ja aastaid kestnud :)

    -Mar-

    ReplyDelete
  3. Veekindlate spordisokkide asemel võib lihtsalt jala otsa tõmmata kilekotid. Ja need ei maksa midagi ja on vähemalt sama efektiivsed.
    Muide, joosta võib ka lihtsalt kummikutega, kui need hästi jalas istuvad. Ja nii võib joosta ka lumes või igasuguses muus sopas.

    ReplyDelete