Wednesday, July 28, 2010

10. päev, vesi

10. päev möödust veetustumise tähe all. Kõigepealt oli meil 5-tunnine sõit Võrru ja tagasi (lugege Tervis Plussi septembrinumbrit) ning auto konditsioneer oli katki. Mis tähendas tohutut rõvedat palavust, kleepuvaid riideid. Kus kehaosad omavahel kokku puutusid, sealt hakkas nagu puu vahel vaiku, vett tulema. Koju jõudes roomasin diivanile jooma (vett muidugi). Aga üsna ruttu peksin end üles, sest muidu oleks sinna jäänud.

Kummalisel kombel ka kogu treening tõmbas tohutult mahlu välja. Ilm oli tavapäraselt lämbe, aga higistasin tavapärasest rohkem... nagu külm veinipudel soojas toas.

Seejärel hiline õhtusöök kell 21 (nagu ma lubasin, siis söön endiselt valimatult ja suuremat tähelepanu sellele pööramata. Mis ei tähenda seda, et ma muidu väga ebatervislikult toituksin). Ämma peenralt korjatud kurgi, salati, sibula imemaitsev salat, lambasooles grillvorstikesed - mmmm, jammi.

Seejärel sai "puhkuse" tähistamiseks veini võetud, mida ma üldiselt teen üliharva. Alkohol oli siis päeva 3. veetustaja. Muide - alkoholi ei tasu saunas ega ka soojas vannis tarbida, sest lisaks üldisele soojale, mis mahlu välja ajab, annab lisapaugu ka alkohol. Mistõttu alkohol on kole halb janukustutaja.. Õigemini polegi. See siis minu filosoofia.

Ning neljandaks veetustajaks osutus õhtune ülikuum saun. Kui oli mulle sobilik 50 kraadi, siis ei jõudnud minna ning pärast oli juba 60+ ja ma voolasin lava peal nagu Dali kell.

Trennist on ka pilte ning varsti saab nendega blogi täiendada.

Eilseid pulsse ei tea, kuid loodetavasti varsti saab neidki.

No comments:

Post a Comment