Thursday, January 10, 2013

Aasta treeningute kokkuvõte


Eile ehk siis 9. jaanuaril sai mul täis aasta järjepidevaid treeninguid. Tegelikult liikusin ma väikestviisi juba enne seda, aga Endomondo trennipäevikusse tegin esimese sissekande 9. jaanuaril.

See oli siis ka mu ELU ESIMENE aasta, mil ma olin treeningutes niivõrd järjepidev ja ühegi (v.a. haigused) pausita suutsin vastu pidada. Võib õla peale patsutada ja imestada, et minusugune lohe on suutnud olla püsiv. See viimane sõna ei iseloomusta mind... või pole siis kunagi iseloomustanud.

Aga täpsemalt ka. Aasta jooksul tegin 175 treeningut, läbisin 1262 km keskmise kiirusega 7,41 km/ h. Teel olin ca 169,5 tundi. Põletasin 106484 kcal ehk 197 burgerit.

Parim 1 km jooksu aeg: 4:57 min. 5 km 26:57. 10 km 57:27. Poolmaraton 2.18.56.
Alustasin treeninguid ca 54 kg pealt. Täna hommikul oli täpselt 49,7 kg.

Jaanuaris 2012 oli mu 5 km parim aeg 38:35. Seega suutsin aastaga oma aega parandada ca 12 minutit. Igas kuus üks minut paremaks (kuigi see 5 km parim aeg tuli juba sügisel).

Käesolev postitus on samuti juubelihõnguline - 300! Tänan ka kõiki, kes viitsisid osa võtta küsitlusest. Selgus siis, et 51% soovib lugeda rohkem isiklikumaid mõtteid, kuid teisel kohal soovidest on ikkagi trennijutud 37%ga, kuid ega retseptid 35ga palju maha jää. Pikad terviselood mõistagi maandusid viimaseks 27 prossaga.

Praeguseks on nüüd küllalt palju kokkuvõtteid ja statistikat tehtud, läheks varsti asjalikuks ka. Nüüd peaks tegema kolm järjestikust liikuvat päeva, sest ülikiire nädal on lihtsalt trennipäevad ära söönud. Hommikul teele ja õhtul rampväsinult koju, vahel kella üheni öösel tööd tehes - selleks nädalavahetuseks teen ma küll endale hullult suure tordi, sest ma olen seda hullult väärt!!

Vana aasta õhtu viimane pilt.

No comments:

Post a Comment