Sunday, January 27, 2013

Video: teeme võidu!


Täna hommikul ärkasin ideega, et pean tegema lõpuks ka videopostituse ja siin see on. Padjasoeng tuli ka päris norm!


Küünarvarstoenglamang:



Kes ei viitsi videot vaadata, siis jutt ka.
Teeme võidu! Tegu on küünarvarstoenglamangu kestvusvõistlusega ehk inglise keeles plank challenge. Plank on suurepärane harjutus vastupidavuse arendamiseks kõhulihastele, seljale kui ka toonilistele ehk stabiliseerivatele lihastele. Samuti on see heaks alguseks kätekõverduste õppimisel.

Mina olen tajunud mõnusat pingutust ka kätelihastes ja jalgades - seega on plank pea kogu keha hõlmav mõnus harjutus.

Väljakutse on lihtne - kes hoiab plank-positsiooni kõige kauem, ongi võitja. Kuna ka esmakordsetel proovijatel tõuseb vastupidavus iga päevaga, siis aega on harjutamiseks kaks nädalat alates tänasest.

Harjutuse sisu:
1. Kõhuli harjutusmatil, toetu küünarvartele ja varvastele, ülejäänud keha tõsta üles.
2. Hoia selg sirgena, ära tõsta tagumikku üles ega lase sel vajuda liiga madalale.
3. Püsi enam-vähem liikumatult nii kaua kuni saad.

Mina olen siis pigem kohtuniku rollis, sest ma olen plankimist juba pikalt harjutanud. Aga võtja saab siis tiitli: Ring On Vorm parim plankija.

PS! Täiesti algajatel on raskusi ka 30 sekundi enda üleval hoidmisega. Minut on juba päris hea. Tugevamate ajad jäävad 3-5 minuti kanti, aga see nõuab juba harjutamist või head lihaste seisukorda.
Plankimise maailmarekord on 2 tundi! Hullumeelsus!

Head harjutamist ja püstitame rekordid kahe nädala pärast!

2 comments:

  1. Päris põnev kus siis osalejad on :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hakka Ring On Vormi Facebooki fänniks ja näed :) Osalejaid on omajagu ja eks kahe nädala pärast on pilt veel klaarim.

      Delete