Monday, August 16, 2010

30. päev ja nõmedad koeraomanikud

Paljud koeraomanikud soovivad, et Eesti inimesed oleksid paksud ja istuksid kodus. Vähemalt selline mulje jääb küll külavahel ringi liikudes. Sest muud normaalset põhjendust ma ei leia, miks aiaga piiritlemata hoovides jõlguvad suured koerad lahtiselt ringi, et esimest möödujat persest hammustada.

Asi pole ainult minus, kes ma konnakullestest elevantideni kõiki loomi kardan. Aga no, kui ma väntan elu eest, süda koolibri kombel tuksumisest lõhkemas, kaks suurt isast kolli kannul, siis ma oletan, et asi pole ainult minu hirmudes. Õnneks oli kaasas õilis rüütel, kes jäi maha jalgrattaga vehkima, mina panin piimhapet täis reitega hapnikuvõlas eest ajama.

No, !/#/&")((/!"!!!, on siis raske penid kinni panna? Postiljoni teil ei käi? *****, ma ütlen noh! No ei julge enam välja ka minna.. Naabrikoerast alates hakkab selline kadalipp, et hea kui autogagi sõites ellu jääb.

Mis ikka... istu kodus ja söö paksuks.

Pulss 140-150 kandis, koguaeg 1.05.

No comments:

Post a Comment